אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגה עושה בועות: הרשת משיקה לראשונה מותג פרטי בתחום הסודה

מגה עושה בועות: הרשת משיקה לראשונה מותג פרטי בתחום הסודה

מנכ"ל סופר דרינק, שתייצר את המותג, אמר ל"כלכליסט" כי החברה ניסתה להיכנס למגה שנים רבות ללא הצלחה

15.12.2013, 09:06 | גיל קליאן
רשת מגה נכנסה לראשונה לקטגוריית המשקאות הקלים עם מותג פרטי של רביעיות סודה, שייוצרו על ידי סופר דרינק. מנכ"ל סופר דרינק אורן מיכל אמר ל"כלכליסט" כי החברה ניסתה להיכנס למגה שנים רבות ללא הצלחה, וכי הוא מקווה שהמוצר החדש יהיה סנונית ראשונה בשיתוף פעולה מקיף יותר בין החברה לרשתות הגדולות.

אחת הבעיות של סופר דרינק נעוצה בכך שרק 15% ממכירות החברה מתבצעות באמצעות הרשתות הגדולות, בעוד שהנתח שלהן מכלל שוק המזון עומד על כ־60%.

מותג הסודה החדש של מגה מותג הסודה החדש של מגה מותג הסודה החדש של מגה

סופר דרינק מייצרת גם מוצרים למותג הפרטי של שופרסל, והיתה חלק מניסיון של הרשת להחדיר מוצרי קולה ודיאט קולה תחת מותג הבייסיק של שופרסל בימי המחאה. בפועל, מוצרים אלה לא הצליחו לייצר נתח שוק משמעותי בקטגוריה.

לפי נתוני סטורנקסט, שוק הסודה בארץ נשלט על ידי שתי שחקניות עיקריות: יפאורה תבורי עם נתח של 68.5% (באמצעות שוופס) וטמפו עם נתח של 20.3%. מחזור המכירות השנתי בתחום הוא כ־60 מיליון שקל.

תגיות