אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לינקדאין חושפת: הכישורים שבזכותם התקבלו אנשים למשרות ב-2013

לינקדאין חושפת: הכישורים שבזכותם התקבלו אנשים למשרות ב-2013

הרשת החברתית הציגה את הכישורים המבוקשים ביותר, על בסיס היסטוריית התעסוקה של 259 מיליון משתמשיה. במקום הראשון: שיווק ברשתות חברתיות - ואחריו פיתוח למובייל, פיתוח בתחום הענן ותכנות בפרל, פייתון ורובי

19.12.2013, 15:12 | עומר כביר
איזה כישורים הכי יעזור לכם כשאתם מחפשים עבודה חדשה?? הרשת החברתית העסקית לינקדאין פרסמה את רשימת הכישורים המבוקשים ביותר ב-2013, אלו שהכללתם בקורות החיים של המועמד והעלתה משמעותית את הסבירות שיתקבל לעבודה חדשה. התשובה עלולה לדכא אתכם.

קראו עוד בכלכליסט

הרשימה הורכבה באמצעות ניתוח הכישורים והיסטוריית התעסוקה של 259 מיליון הפרופילים הפעילים בלינקדאין, ובדיקה של אילו כישורים היו הנפוצים ביותר בקרב משתמשים שעברו בשנה האחרונה למשרה חדשה. במקום הראשון: שיווק במדיה חברתית. מדובר בתחום בעייתי משום שהוא כולל גם אנשים שלמדו שיווק והתנסו במדיום האינטרנט במסגרת קמפיינים גדולים ומוצלחים - וגם אנשים שעבודתם מתמצה בניהול עמודי פייסבוק ופרסום פוסטים - דבר שכמעט כל משתמש מתקדם יכול לעשות.

לינקדאין לינקדאין לינקדאין

במקום השני נמצא פיתוח למובייל, בשלישי פיתוח למחשוב בענן, ברביעי תכנות בפרל, פייתון או רובי ובחמישי ניתוח סטטיסטי וכריית מידע. את החמישייה השנייה פותח הכישור עיצוב ממשק משתמש, והשיווק חוזר להופע נוספת במקום השמיני תחת "שיווק מקוון ודיגיטלי". רק במקום התשיעי ניתן למצוא כישור שלא שייך בבלעדיות לעולם ההייטק - גיוס כ"א - ואת עשרת הראשונים סוגר פיתוח עסקי.

הרשימה המלאה כוללת 25 כישורים מבוקשים סך הכול, כאשר הכישורים הנותרים קשורים כולם לעולם ההייטק, ורובם עוסקים בפיתוח בשפות שונות. יוצא דופן אחד נמצא במקום ה-21: יחסי ציבור.

הרשימה, חשוב להבהיר, לא מתיימרת להציג את הכישורים המבוקשים ביותר בשוק העבודה בכללו. מטבע הדברים, מרבית הגולשים הפעילים בלינקדאין הם מעולם ההייטק ולכן הרשימה מוטה בברור לכישורים מתחום זה. עם זאת, יש כאן תמונת מצב מעניינת לגבי הכישורים המבוקשים ביותר בעמק הסיליקון, שיכולה לסייע לאלה ששואפים להיכנס לתחום למקד את תחומי הלימוד שלהם בהתאם.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
למספר 3
העיקרון מאוד פשוט, אם לא היה ביקוש לפלייסטיישן 4 ואם לא היה ביקוש לאייפון 4 - פשוט לא היו מייצרים אותם. עצם העובדה שאנשים עושים פיתוחים טכנולוגיים מורכבים לא באה על חשבון עבודות מסורתיות כמו אפיית לחם. תמיד אפשר לפתוח מאפיית בוטיק ולהצטיין בכך ולמכור לחם בפי 10 ממה שעולה לך לייצר אותו. הכל שאלה של מומחיות ושיווק. המון המון שיווק. מחיר של מוצר הרבכה פעמים לא נקבע לפי המחיר שעולה לייצר אותו בתוספת אחוז רווח מסוים מחיר של מוצר נקבע רק לפי כמה אנשים חושבים שהוא שווה וזה משהו אחר לגמרי :)
מישמש  |  19.12.13
3.
ומה עם אלה שלא "גולשים" כל היום ?
אופי הלחם שאנחנו אוכלים. מפני האשפה שאנחנו מייצרים. עובדי האדמה שמגדלים את הירקות והפירות שאנחנו צורכים. יצרני הנעליים שאנחנו נועלים. בוני הבתים בהם אנחנו מתגוררים. ועוד ועוד....ממעמד הפועלים הבקושי שורד. אייפון 4 ? 4S ? סמסונג אס אמו ?? סוני פלייסטיישן שבע מאות ? זה מה שאנחנו צריכים ? מייצרים לנו צריכה וירטואלית, לא נחוצה ומשווקים לנו את ההייטק כאילו זה הדבר החשוב על פני הגלובוס...ראבק לכו לעבוד !!! לינקדאין,לינקדאווט,לינקד שמינקד....כל יום צצה לה רשת חברתית ששואבת את כולם לחיים וירטואלים,לא מציאותיים והורסת כל חלקה טובה.
אינדיאני  |  19.12.13