אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפתרון של הרשתות בארה"ב למכירות המאכזבות: מרתון קניות של 100 שעות צילום: בלומברג

הפתרון של הרשתות בארה"ב למכירות המאכזבות: מרתון קניות של 100 שעות

המכירות של הרשתות האמריקאיות עלו ב-2% מאז 1 בנובמבר - לעומת תחזית לגידול של 2.4%; בעקבות כך הודיעו מייסי'ס וקיימארט כי חלק מהסניפים שלהן יישארו פתוחים ברציפות במשך יותר מ-100 שעות; טויס אר אס תקיים מרתון קניות של 87 שעות

21.12.2013, 16:59 | סוכנויות הידיעות

עונת החגים בארה"ב מתקרבת לשיאה, והרשתות הקמעונאיות מגבירות את המאמצים למשוך לקוחות. הטרנד החדש: החנויות יישארו פתוחות מסביב לשעון - עד חג המולד.

קראו עוד בכלכליסט

רשת קוהל'ס לדוגמה תישאר פתוחה במשך חמישה ימים רצופים: משש בבוקר ביום שישי ועד שש בערב ביום שלישי, ערב חג המולד. מייסי'ס וקיימארט פותחות חלק מהסניפים שלהן ליותר מ-100 שעות ברציפות - מיום שישי ועד שלישי בערב, בעוד רשת טויס אר אס מתחילה את המרתון מיום שבת, כך שסניפיה יישארו פתוחים 87 שעות רצופות.

"הלקוחות שלנו אוהבים את האפשרות לעשות קניות מאוחר בלילה או מוקדם בבוקר", נמסר ממייסי'ס; עד כה נפתחו החנויות של הרשת 48 שעות לפני החג - ולא 107 כפי שיקרה השנה.

חנות של טויס טר אס, צילום: בלומברג חנות של טויס טר אס | צילום: בלומברג חנות של טויס טר אס, צילום: בלומברג

הצעדים שנוקות הרשתות נועדו לאפשר להן להגדיל את המכירות, שנפגעו מכמה גורמים - בהם העובדה שחג ההודיה חל השנה מאוחר יחסית, כך שעונת הקניות המסורתית - בין יום שישי שאחרי חג ההודיה ועד לחג המולד - התקצרה בשישה ימים. בנוסף, צרכנים רבים נאלצים להתמודד עם הקפאות שכר, וכן עם מזג האוויר הקר.

על פי נתוני חברת ShopperTrak, מאז 1 בנובמבר המכירות בחנויות בארה"ב עלו ב-2% ל-176.7 מיליארד דולר, זאת, לעומת תחזית לצמיחה של 2.4%. החודשים נובמבר ודצמבר מייצגים לרוב 40% מההכנסה השנתית של הקמעונאיות; לכן, קצב הצמיחה המאכזב הגביר את הלחץ שמופעל עליהן לגדיל את המכירות בימים האחרונים לפני חג המולד.

תגיות