אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקום 5: ג'וזף פאפא, פריגו. ציון סופי 8.32

מקום 5: ג'וזף פאפא, פריגו. ציון סופי 8.32

"חלק מרכזי באסטרטגיה שלנו הוא ייצור צמיחה אורגנית ולא אורגנית. אנחנו פועלים להעלאת הצמיחה הלא אורגנית באמצעות שותפויות אסטרטגיות ורכישות"

30.12.2013, 09:05 | כלכליסט

איך היתה 2013 עבורכם?

"זו היתה שנה היסטורית, עם מכירות ורווחי שיא. רשמנו שיפור שנתי של 12% במכירות לעומת 2012, והן הסתכמו ב־3.5 מיליארד דולר. המכירות בחטיבת מוצרי הבריאות עלו ב־16% ועומדות על יותר מ־560 מיליון דולר. אנחנו גם ממשיכים להרחיב את נתח השוק שלנו במותגי חנויות בכל הקטגוריות".

כיצד תיראה 2014 להערכתך?

"חלק מרכזי באסטרטגיה שלנו הוא ייצור צמיחה אורגנית ולא אורגנית. היא זכתה לתמיכה בזכות ההכנסות הנוספות שנבעו מרכישת Elan, שכללה גם את תזרים התמלוגים מטיסברי, תרופה לטרשת נפוצה. הצמיחה האורגנית נובעת מהוספה מתמשכת של מוצרים, ובשנה החולפת השקנו יותר מ־60 מוצרים, וכן התחלנו פרויקטים להרחבת תפוקת הייצור. אנחנו פועלים להעלאת הצמיחה הלא אורגנית באמצעות שותפויות אסטרטגיות ורכישות".

מה רצית להיות כשהיית צעיר?

"בצעירותי סבלתי ממחלה קשה, והחלמתי ממנה בעזרת מה שנחשבו אז לתרופות פטנט חדשות. החוויה הזאת והאינטראקציה שלי עם כל כך הרבה אנשי רפואה מוכשרים ומחויבים החדירו בי תשוקה לקריירה בתחום הבריאות, לעזור לאחרים כפי שעזרו לי".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות