אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקום 10: רמי לוי, רמי לוי שיווק השקמה; ציון סופי 8.03 צילום: עמית שעל

מקום 10: רמי לוי, רמי לוי שיווק השקמה; ציון סופי 8.03

"ב-2014 נראה מגמה דומה לזו שהחלה השנה, עם עוד ועוד לקוחות שינטשו את החנויות היקרות ויקנו בחנויות הדיסקאונט"

30.12.2013, 09:07 | כלכליסט

כיצד תיראה 2014 לדעתך?

"נראה מגמה דומה לזו שהחלה השנה, עם עוד ועוד לקוחות שינטשו את החנויות היקרות ויקנו בחנויות הדיסקאונט. נוסף לכך תהיה אצלנו צמיחה רצינית באתר האינטרנט, עם הרחבת השירות לערים נוספות".

מה היה האתגר הניהולי המרכזי שלך השנה?

"לחזק את יסודות הרשת, הצרכנים, ולבוא לקראתם. העדפנו למשל לתת הנחות גדולות יותר על חשבון הרווח הגולמי כדי להיטיב עם הצרכן. כמו כן הובלנו השנה דרך נוספת גם בתחום מופעי ילדים לחנוכה, והפקנו את המופע 'פנטזיה', עם 80 אלף כרטיסים שנמכרו ב־19.90 שקל לכרטיס".

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה, צילום: עומר מסינגר רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה | צילום: עומר מסינגר רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה, צילום: עומר מסינגר

מה ההישג הכי גדול בקריירה שלך?

"גרמתי לכך שחברות בכל התחומים ילכו בדרכי, ירוויחו מעט וימכרו הרבה, ובעיקר ידאגו שהצרכנים יוכלו לקנות במחירים הוגנים ונמוכים".

תגיות