אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Jelly של ביז סטון: רשת חברתית מבוססת שאלות

בדיקת כלכליסט

Jelly של ביז סטון: רשת חברתית מבוססת שאלות

האפליקציה החדשה של מייסד טוויטר קוראת לכם להעלות תמונות, לשאול עליהן שאלות ולבצע סקרים עם חברים. היא נוחה לשימוש, אך חסרות בה תכונות בסיסיות רבות כגון דירוג שאלות וצפייה בשאלות לפי חברים

08.01.2014, 17:26 | עומר כביר

אחד ממייסדי טוויטר, ביז סטון, חשף אתמול את המיזם החדש שלו: ג'לי (Jelly) שירות שאלות ותשובות מבוסס אפליקציית מובייל לאנדרואיד ול-iOS.

קראו עוד בכלכליסט

האם יש כאן איום על Quora הוותיק והפופולרי? “כלכליסט" בדק.

לחצו לצפייה
גלריית כלכליסט: אפליקציית Jelly (8 תמונות)

בשורה התחתונה, ג'לי היא אפליקציה נוחה לשימוש. היא מאפשרת צפייה בהיסטוריית השאלות והתשובות ואם אתם מעוניינים לעקוב אחרי שאלה מסוימת - לחיצה על הכוכב בפינה הימנית העליונה שלה תאפשר לכם לקבל התראות עם כל תשובה שמתקבלת.

ואולם, האפליקציה החדשה מוגבלת מאוד ביכולותיה וחסרה בשלב זה תכונות בסיסיות כמו צפייה בשאלות לפי קטגוריה, דירוג של שאלות פופולריות או אפילו צפייה בשאלות לפי חברים.

חסרונן של אלו פוגע מאוד בשימושיות האפליקציה ומגביל את כוח המשיכה שלה ככלי לקבלת או מציאת פתרונות לבעיות. בעיה שעוד צפויה להחמיר אם תזכה האפליקציה להצלחה ותמשוך מספר משתמשים גדול.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות