אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נכסי חברת הסטארט־אפ הישראלי פרומודיטי נמכרו לאלגומייזר צילום: עמית שעל

נכסי חברת הסטארט־אפ הישראלי פרומודיטי נמכרו לאלגומייזר

פרומודיטי, שבו השקיעו מנכ"ל 888 לשעבר גיגי לוי ושותפו רמי ליפמן כ־5.5 מיליון שקל מכרה את הנכסים תמורת מניות בשווי 1.6 מיליון שקל

16.01.2014, 08:56 | אסף גלעד

נכסי חברת הסטארט־אפ הישראלי פרומודיטי (Promodity) נמכרו לאלגומייזר (Algomizer), חברה ישראלית המתמחה בניהול ובאופטימיזציה של קמפיינים ברשת במחיר הנמוך מסכום ההשקעה. פרומודיטי מכרה את הנכסים תמורת 4.4% ממניות אלגומייזר, השווים לכ־1.6 מיליון שקל. ב־2012 השקיעו בעלי המניות בפרומודיטי, ובהם גיגי לוי, לשעבר מנכ"ל ענקית הגיימינג 888 ורמי ליפמן, מבעלי המניות המרכזיים של פיינל, בסטארט־אפ 1.5 מיליון דולר (כ־5.5 מיליון שקל).

אלגומייזר רוכשת בשלב זה את הקניין הרוחני של פרומודיטי בלבד, ללא חוזים עם לקוחות וללא התחייבות לגייס את עשרת העובדים של פרומודיטי.

גיגי לוי מנכ"ל 888 לשעבר, צילום: עמית שעל גיגי לוי מנכ"ל 888 לשעבר | צילום: עמית שעל גיגי לוי מנכ"ל 888 לשעבר, צילום: עמית שעל

יזמי פרומודיטי, עמית גרינר, נעמן ליפשיץ ויותם תבור, פיתחו מערכת מכירות דיגיטלית לניהול קמפיינים ברשת. החברה סיפקה למנהלי מכירות שירות מבוסס ג'אווה סקריפט המחולל באנרים ועמודי נחיתה, ומייתר עבור מנהל המכירות את הצורך לעבוד עם מתכנתים ומעצבים. השירות של פרומודיטי יכול להסתנכרן עם ערוצי שיווק כמו פייסבוק או רשימת "לידים", וכן להתחבר למערכת הקניות והבילינג של העסק.

החברה עבדה בחצי השנה האחרונה עם לקוחות בתחום המסחר האלקטרוני בארה"ב ואף חיזקה את פעילותה במדינה, אך התקשתה לייצר פריצת דרך משמעותית בעסקיה.

הרוכשת, אלגומייזר מפתחת ומוכרת מערכת לניהול קמפיינים שיווקיים ברשת. היא נחשבת למתחרה של קנשו הישראלית בכך שהיא מספקת לקמפיינים גם מנוע המחשב את יעילות ה'ביד' על מילים במערכות הפרסום של גוגל, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. אלגומייזר הוקמה על ידי הילה פז ואביב ברקוביץ', והיא נסחרת כיום בבורסה בתל אביב לפי שווי של 37.3 מיליון שקל.

תגיות