אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
TNT משנה קונספט: תמכור גם נעליים, תיקים ואקססוריז

TNT משנה קונספט: תמכור גם נעליים, תיקים ואקססוריז

הרשת תמכור מותג פרטי של נעליים ותכניס לסניפיה גם מותגים חיצוניים כמו אולסטאר ו־VANS

20.01.2014, 08:47 | אורנה יפת

קבוצת הוניגמן, שמפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ו־TNT, מנסה לחזק את פעילותה בקרב בני נוער. ל"כלכליסט" נודע כי הקבוצה תשקיע 5 מיליון שקל בשינוי הקונספט של מותג TNT ובמתיחתו גם לנעליים, תיקים ואקססוריז.

הנעליים החדשות של TNT. רוצים לקרוץ לבני נוער הנעליים החדשות של TNT. רוצים לקרוץ לבני נוער הנעליים החדשות של TNT. רוצים לקרוץ לבני נוער

במסגרת המהלך, שנועד לפזול לבני נוער, יהפכו חנויות הרשת לחנויות מולטי־ברנד שמשלבות מותגים חיצוניים. בחנויות יימכרו מוצרים נלווים נוספים כגון אוזניות, גרביים, הלבשה תחתונה לגברים, תכשיטים ותיקים, שאינם נמנים על מותגי הקבוצה. הרשת תמכור בחנויות TNT נעליים של קאפה, אולסטאר, VANS, ובורו, וכן שעונים של קאסיו המיועדים לבני נוער, אוזניות של המותג iDANCE וגרביים של יודפת.

בימים אלה פועלת TNT לשינוי מראה החנויות שלה ולהכנסת מגוון המוצרים החדש. החנות הראשונה שעוצבה תחת המראה החדש היא חנות הרשת בקניון עזריאלי תל אביב, שבה השקיעה הוניגמן 1.5 מיליון שקל.

בתוך כך, חברה TNT ללהקת בלקן ביט בוקס ותשיק קולקציה של בגדים במרץ הקרוב בשיתוף הלהקה. "מחזור המכירות של TNT עומד על 110 מיליון שקל והיעד שלנו הוא להגדיל מכירות ב־10% בשנת 2014", אמר ל"כלכליסט" מיכה רונן, מנכ"ל הקבוצה. "בשלוש שנים האחרונות אנחנו פועלים בתמחור אופטימלי לבני הנוער. לפני חצי שנה הורדנו את המחירים בכל רשתות הקבוצה (הוניגמן, הוניגמן קידס ו־TNT - א"י), ב־30%-40% וכעת אנחנו מכניסים לחנויות מותגים שאינם מנקרי עיניים אלא נמכרים במחירים נוחים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות