אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשמי: אחרי יותר מ-20 שנה ארסנל עזבה את נייקי ועברה לפומה

רשמי: אחרי יותר מ-20 שנה ארסנל עזבה את נייקי ועברה לפומה

ארסנל תקבל מענקית הלבשת הספורט הגרמנית כ-150 מיליון ליש"ט ב-5 השנים הבאות

27.01.2014, 21:11 | שירות כלכליסט

פומה, ענקית הלבשת הספורט הגרמנית, תעניק חסות לבוש לארסנל, קבוצת הפרמיירליג. כך הודיע היום המועדון מהבירה האנגלית. ההסכם על פי הערכות יכניס לארסנל יותר מ-30 מיליון ליש"ט בשנה (50 מיליון דולר).

קראו עוד בכלכליסט

איבן גאזידיס, מנכ"ל ארסנל (ימין) וביורן גולדן מפומה איבן גאזידיס, מנכ"ל ארסנל (ימין) וביורן גולדן מפומה איבן גאזידיס, מנכ"ל ארסנל (ימין) וביורן גולדן מפומה

פומה תחליף את נייקי שהעניקה לארסנל חסות לבוש בשני העשורים האחרונים. המנכ"ל החדש של פומה, ביורן גולדן, אמר שההסכם אמור לסייע לארסנל להפוך את פומה למותג ספורטיבי חזק הרבה יותר - וזאת לאחר שבשנים האחרונות הועברו המאמצים להפוך את חברת ההלבשה לחברת לייפסטייל ואופנה.

פומה גם רכשה את הזכות לייצר מרצ'נדייז של מוליכת הפרמיירליג אותו תמכור בחנויות שלה ברחבי העולם. הסכומים לא נחשפו באופן רשמי אבל שני הצדדים אישרו כמדובר בהסכם הגדול ביותר בהיסטוריה של ארסנל ובהיסטוריה של פומה.

ההסכם הוא לחמש שנים ובסך הכל יכניס לארסנל כ-150 מיליון ליש"ט. לשם השוואה, ההסכם הקודם הכניס לארסנל בסביבות ה-25 מיליון ליש"ט בשלוש שנים.

פומה מעניקה חסות לדורטמונד, נבחרת איטליה וגם מספר כדורגלנים בכירים כגון מרקו רויס, מדאנטה, ססק פאברגאס, סרחיו אגוורו וגם את אגדת ארסנל לשעבר, תיירי הנרי. שוק מוצרי הכדורגל מגלגל לפחות 4.5 מיליארד דולר בשנה. אדידס ונייקי דומיננטיות בשוק.

"ארסנל מייצגת את סיכוי שלנו להעצים את המותג והאימנות שלנו", אמר גולדן. נייקי תישאר נותנת חסות למנצ'סטר יונייטד (38 מיליון ליש"ט בשנה) ושל מנצ'סטר סיטי (12 מיליון ליש"ט בשנה).

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות