אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ילדותי השלישית: המותג ילדותי נמכר ליזמים הפעילים במגזר החרדי צילום: יובל חן

ילדותי השלישית: המותג ילדותי נמכר ליזמים הפעילים במגזר החרדי

אברי קציר ודניאל דווידוביץ', בעלי רשת מוצרי התינוקות בייבי סטאר, רכשו מכונס נכסים את מותג בגדי הילדים שהספיק לקרוס ולהחליף שני בעלים בתוך ארבע שנים

28.01.2014, 07:15 | אורנה יפת

אברי קציר ודניאל דווידוביץ', בעלי רשת הדיסקאונט למוצרי תינוקות בייבי סטאר, רכשו לאחרונה את מותג בגדי הילדים הקורסת ילדותי. ל"כלכליסט" נודע כי השניים קנו את המותג מכונס הנכסים שלה רו"ח יובל קלדרון תמורת 150 אלף שקל בלבד, זאת לאחר שזכו בהתמחרות על המותג מול חברת האופנה לילדים minene. בייבי סטאר היתה בעבר אחת הספקיות של רשת ילדותי ומכרה לה גרביים. לדברי קציר, החברה הפסידה 220 אלף שקל, עם קריסת הרשת ב־2011.

קראו עוד בכלכליסט

קציר ודווידוביץ' מתכננים להקים מחדש את הרשת בהשקעה של 7 מיליון שקל ולהפעיל עשר חנויות. השניים מחפשים מיקומים מתאימים לחנויות באזור תל אביב, בין היתר ברחוב בזל, במיקדו סנטר ובמרכז שוסטר ברמת אביב. מיקומים נוספים שנבחנים הם רחוב סוקולוב ברמת שרון ומיקום נוסף בהוד השרון.

הרוכשים מעוניינים לכוון את המותג לאוכלוסייה במצב סוציו־אקונומי בינוני־גבוה ושואפים ליצור חיבור עם גורם מענף האופנה שינהל את המותג. פרט להפעלת רשת ילדותי, מעוניינים הרוכשים לשווק את פריטי המותג בסיטונות ל־300 חנויות אופנה לילדים ברחבי הארץ.

דניאל דווידוביץ דניאל דווידוביץ' (מימין) ואברי קציר. שילמו רק 150 אלף שקל | צילום: יובל חן דניאל דווידוביץ

ילדותי נוסדה בשנת 1995 על ידי בני הזוג אתי ואודי צאיג. הרשת התאפיינה בביגוד איכותי לילדים עד גיל 11 ונהנתה ממיצוב פרימיום. בשיאה מנתה ילדותי 22 סניפים וגלגלה מחזור מכירות של 25 מיליון שקל. ב־2009 נקלעה ילדותי לקשיים, ונכנסה להקפאת הליכים על רקע חובות של 10 מיליון שקל.

באוגוסט 2009 רכשה קבוצת משקיעים בראשות אבנר יהודאי ורמי וילמיש את הרשת מידי הנאמן באותה עת והתחייבה לעמוד בהסדר חובות שנקבע לה. לאחר שהקבוצה לא עמדה בהסדר, נסגרה הרשת בפעם השנייה בסוף 2011.

קציר ודווידוביץ' מוכרים בעיקר מפעילותם במגזר החרדי. השניים מפעילים חנויות דיסקאונט של בייבי סטאר למוצרי תינוקות בבארות יצחק, ראשון לציון ורמת גן, ומשווקים את מותג הספורט נייקי במגזר החרדי. את המותג ילדותי אין בכוונתם לשווק במגזר החרדי.

ילדותי חוזרת לפעילות בתקופה קשה, שבה סובלת קטגוריית בגדי הילדים מעודף שחקנים. בעוד חודשיים ייכנס לישראל המותג האמריקאי דה צ'ילדרנ'ס פלייס, ובתחילת פברואר תשיק מנגו הספרדית את קולקציית הילדים שלה בישראל.

תגיות