אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"יותר מ-2,000 פניות של לקוחות מגדל לא נענות עקב העיצומים" צילום: אוראל כהן

"יותר מ-2,000 פניות של לקוחות מגדל לא נענות עקב העיצומים"

כך טוענים מקורות בחברה. זה כחודש נוקטים עובדים במגדל עיצומים בטענה כי בעלי החברה מסרב להכיר בוועד העובדים שהקימו

28.01.2014, 13:26 | מיקי פלד

הלחץ מתחיל להיערם בחברת הביטוח מגדל בה נערכים עיצומים בשירות הלקוחות מאז יום רביעי שעבר. ההשבתה של שירות הלקוחות אינה מלאה, אך לפי מקורות בחברה נודע ל"כלכליסט" כי נכון להבוקר ישנם כ-2,260 פניות של לקוחות החברה שלא נענו ו-560 פקסים שלא טופלו. 

קראו עוד בכלכליסט

מי שיתקשר לשירות הלקוחות של החברה ישמע הודעה קולית בה נאמר כי שירות הלקוחות עובד רק עד השעה 13:00 במקום עד השעה 16:00, אולם לא מוזכרים עיצומי העובדים כסיבה לקיצור השעות. אחרי כמה דקות של המתנה במוקד שירות הלקוחות של החברה נאמר כי זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל ומומלץ לפנות אל סוכן הביטוח או אל אתר האינטרנט של החברה לשם קבלת מידע. אחרי כחמש דקות המתנה הועברה השיחה לנציגת שירות.

בית מגדל ביטוח בפתח תקוה בית מגדל ביטוח בפתח תקוה בית מגדל ביטוח בפתח תקוה

זה כחודש נוקטים עובדים במגדל עיצומים בטענה כי בעלי החברה, שלמה אליהו, מסרב להכיר בועד העובדים שהקימו. אליהו מצידו טוען כי ההסתדרות לא הוכיחה כי יש לה את המספר הנדרש של חברים לשם הקמת ועד.

תגיות