אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בשל התקלה: נוסעי "הנתיב המהיר" הבוקר לא יחוייבו בתשלום צילום: רודי אלמוג

בשל התקלה: נוסעי "הנתיב המהיר" הבוקר לא יחוייבו בתשלום

מאות מכוניות נכנסו לנתיב בסביבות השעה 8 בבוקר לאחר שמערכת התשלום של הנתיב נתקעה על המחיר של 7 שקלים ויצרו עומסי תנועה כמו בנתיב הציבורי

28.01.2014, 17:39 | ליאור גוטמן

חברת שפיר הנדסה, זכיינית פרויקט הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב, החליטה שלא לגבות את מחיר הנסיעה מאותם מכוניות שנעו הבוקר בנתיב בשעות הבוקר.  

קראו עוד בכלכליסט

מדובר בכמה מאות מכוניות שנכנסו לנתיב בסביבות השעה 8 בבוקר ונתקעו עקב עומסי תנועה במקום, כמו בנתיב המקביל והאיטי הציבורי.

בשעות הבוקר נרשמה נפילה של קו מתח גבוה שהשפיעה על אספקת החשמל לאזור מחלף שפירים. בשל כך, מערכת התשלום של הנתיב המהיר "נתקעה" על תמחור של 7 שקלים, זאת במקום לעדכן את התשלום ביחס לעומס בכל דקה נתונה. בשל כך נוצרו עומסי תנועה בנתיב.

הנתיב המהיר (ארכיון), צילום: רודי אלמוג הנתיב המהיר (ארכיון) | צילום: רודי אלמוג הנתיב המהיר (ארכיון), צילום: רודי אלמוג

על פי תנאי ההסכם חברת שפיר מחוייבת להעמיד לרשות הלקוחות אפשרות לנוע בנתיב במהירות מינימאלית של 70 קמ"ש.

בקרת התנועה האלקטרונית בנתיב אמורה לזהות עומס ולהעלות את תעריף הנסיעה עד לרף של עד 75 שקלים לנסיעה בודדת, מהלך קיצון שנועד לאפשר כניסה מהירה למטרופולין.

בשפיר טרם החליטו אם לדרוש מחברת החשמל פיצוי על הפסקת החשמל.

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
החיים הופכים ל Candy Rush
רק למי שלא הבין מהכותרת: CandyRush הוא משחק רשת ממכר שכדי להתקדם בו (אם מספר הנסיונות המוקצה בחינם כדי למשוך את המשתמשים להגיע "לעומק" כבר עבר) משלמים עבור המשך ואנשים מתפתים ומוציאים הרבה (!) כסף (לדעתי בד"כ לא שלהם) כדי להתקדם. קוראים לזה גם "Pay to win" וכשמדובר ברכוש של כולם שניתן לחלק קטן כדי לנצלו למטרות רווח - קוראים לזה עושק ואם זו ברירה יחידה ויש כוח שיופעל על מי שלא יכנע לדרישה - שוד. אין לי מושג מי (לבד מכמה אוליגרכים ואנשיהם המקורבים) מוציא מכיסו הפרטי את ההוצאה הזו, אבל אם יש כאלה - אני ממליץ בפניהם שישלמו למי שיכול לגמול אותם מההתמכרות הזו ל"התקרבנות" (הנטייה להפוך קורבן). ממש לא שפיר העניין הזה ואישית אני מאד מקווה שתהיה לזה תקלה סופית ומוחלטת ושהנתיב המהיר יהיה כל נתיב בעיר. הדרך הטובה ביותר להוריד מחיר של שרות, היא לא להשתמש בו ! לא צריך תקלות לשם כך, צריך שכל ונכונות.
שי לשר (Lasher) , חיפה  |  28.01.14