אינראקטיב גייסה 6 מיליון דולר מאוורגרין
החברה הישראלית פיתחה בורסת פרסום סלולרית המאפשרת למפרסמים לרכוש שטחי פרסום באפליקציות המובילות והנפוצות בעולם. היא גייסה עד כה כ-14 מיליון דולר
קראו עוד בכלכליסט
בין השאר, אינראקטיב מאפשרת למפרסמים לפרסם על גבי אפליקציות מובילות הנמצאות בצמרת רשימת האפליקציות הפופולאריות ביותר למערכות ההפעלה המובילות. לאחרונה, החברה הישראלית החלה לפרסם גם מודעות וידאו במובייל, ומכניסה לפי ההערכות כ- 20 מיליון דולר בשנה בפיזור שמתחלק כמעט שווה בשווה בין ארה"ב לשאר העולם.
ענף הפרסום במובייל הסתדר בשנתיים האחרונות במבנה שמזכיר מאוד את ענף הפרסום המקוון. בין המפרסמים לבין המפיקים שמציאים שטחי פרסום למכירה, במקרה זה מפתחי האפליקציות, נכנסו חברות חדשות העוסקות בתיווך ובפילוח האוכלוסיות עבור המפרסמים, ובאיתור המפרסמים המשלמים את הסכום הגבוה ביותר למפתחי האפליקציות.
הצורך בפילוח אוכלוסיות ובמקסום מחיר הפרסום הביא לפריחת ענף רשתות ובורסות הפרסום במובייל וברשת, שהצמיחו חברות שהגיעו תוך שנים ספורות לשווי גבוה ובסופו של דבר נמכרו לענקיות טכנולוגיה. החלוצה שבהן היא אמובי הישראלית שנמכרה לספקית הסלולר הסינגפורית סינגטל תמורת 321 מיליון דולר, אדמלד שנמכרה לגוגל תמורת 400 מיליון דולר ו-MoPub שנמכרה לטוויטר ב- 350 מיליון דולר.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה