אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ציונים נמוכים במבחן הבטיחות למכוניות המיוצרות בהודו

ציונים נמוכים במבחן הבטיחות למכוניות המיוצרות בהודו

חלק מהדגמים שנבחנו - למשל יונדאי I10 וסוזוקי אלטו - משווקים בשינויים מסוימים גם בשוק הרכב הישראלי. טאטא נאנו, מכונית העם ההודית, קיבלה את הציון הגרוע ביותר: אפס כוכבים

01.02.2014, 19:41 | תומר הדר

ארגון הבטיחות העולמי GLOBAL NCAP פרסם היום את תוצאות מבחני הריסוק שנערכו לכמה דגמי מכוניות קטנות המיוצרים בהודו. לאור עליית חשיבותה של הודו כבסיס למפעליהם של יצרני רכב עולמיים, חלק מהדגמים שנבחנו משווקים בשינויים מסוימים גם בשוק הרכב הישראלי.

סוזוקי אלטו סוזוקי אלטו סוזוקי אלטו

מתוצאות מבחן הריסוק עולה כי חלק ניכר מהמכוניות האמורות לא הצליחו לעמוד במבחן. כך, יונדאי I10 שנבחנה על ידי הארגון קיבלה ציון גרוע של כוכב בטיחות אחד בלבד מתוך חמישה. ה-I10 שנבחנה אינה זרה לצרכנים ישראלים: מדובר ב-I10 ששווקה בישראל בשנים האחרונות, שהגיעה לארץ ממפעלי יונדאי בצ'נאי, הודו. גם סוזוקי מרוטי אלטו, גרסה הודית מקומית של סוזוקי אלטו המשווקת בישראל ומיוצרת בהודו זכתה לציון גרוע של שני כוכבים בלבד, כמו גם פורד פיגו,

דגם הודי של פורד שמבוסס על מכלוליה של פורד פיאסטה מן הדור החמישי, ששווקה באירופה עד לפני כחמש שנים. את הציון הגבוה ביותר, שלושה כוכבים מתוך חמישה קיבלה פולקסווגן פולו ואילו טאטא נאנו, מכונית העם ההודית קיבלה את הציון הגרוע ביותר: אפס כוכבים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות