אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מבחן רכב: פחות טורבו, יותר נוחות

מבחן רכב: פחות טורבו, יותר נוחות

אופל אינסיגניה מציעה מנוע קטן יותר אך חזק למדי, שיפור בתא הנהג וגם תיבת הילוכים לא מושלמת

03.02.2014, 10:16 | תומר הדר

לדגם המחודש של מכונית המנהלים אופל אינסיגניה יש מנוע בנפח 1.6 ליטרים, כמו לרוב המכוניות המשפחתיות. אל דאגה, למנוע של אופל יש גם טורבו. עד כה לאינסיגניה ששווקה בישראל היה מנוע טורבו גדול ובשרני בנפח 2 ליטרים, אך היא גם היתה יקרה יותר. הדגם החדש מתומחר מעט מעל מאזדה 6 ודומותיה.

קראו עוד בכלכליסט

האינסיגניה גם עברה מתיחת פנים שנועדה להפוך אותה לידידותית יותר לצרכן. מבפנים ניכר שיפור: עשרות המתגים השונים ששימשו להפעלת בקרת האקלים והסטריאו הוחלפו במסך מגע ענק, שניתן לשליטה באמצעות ג'ויסטיק הממוקם בין המושבים, וגם מההגה. התפעול באמצעות הג'ויסטיק אינו נוח, אך ממשק המגע ידידותי מאוד. מרווח הפנים לא השתנה מהותית, כלומר לנוסעים מלפנים יש מקום בשפע, אך נוסעים גבוהים יתקשו לשבת מאחור, במיוחד אם הם בדרכם לדיאטנית.

אופל אינסיגניה החדשה. איכות נסיעה גרמנית למהדרין אופל אינסיגניה החדשה. איכות נסיעה גרמנית למהדרין אופל אינסיגניה החדשה. איכות נסיעה גרמנית למהדרין

איכות החומרים גבוהה ביחס למתחרות היפניות והקוריאניות ואיכות הנסיעה היא גרמנית למהדרין, כלומר נוקשה במידה הנכונה. בכבישים מהירים האינסיגניה תרגיש בבית הודות לבידוד רעשים טוב ויציבות כיוונית גבוהה. הבשורה החשובה של אינסיגניה היא המנוע: אמנם לא מדובר כאן במנוע רב־און כמו בדגם היוצא, אך בהחלט במנוע חזק המותאם היטב למכונית.

הבעיה היחידה היא תיבת ההילוכים, שאינה מגיבה במהירות. בניגוד למנוע הטורבו הקודם, המנוע החדש זקוק לעתים תכופות יותר לסיוע בהורדת הילוכים, שלא תמיד מתבצעת.

בשורה התחתונה, אינסיגניה מספקת חבילה מעניינת אך לא מושלמת: היא עדיפה על המתחרות מהמזרח באיכות הנסיעה והגימור, אך מי שיצפה לקבל איכות ללא פשרות עלול להתאכזב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות