אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלקטרה מוצרי צריכה מחליפה את כל קו המוצרים של Miele צילום: אוראל כהן

אלקטרה מוצרי צריכה מחליפה את כל קו המוצרים של Miele

קטגוריית מוצרי החשמל פרימיום, עמה נמנה המותג Miele, מגלגלת 300 מיליון שקל בשנה; אלקטרה פותחת חנות נוספת של Miele Gallery בירושלים

04.02.2014, 18:48 | אורנה יפת

חברת אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית מותג החשמל Miele, מחליפה את כל קו 150 המוצרים של החברה הגרמנית. מדובר במהלך כלל עולמי לפיו מחליפה Miele את כל סדרת המוצרים ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי חשמל ביניהם תנורים, מכונות קפה, מדיחי כלים, קולטי אדים, ומיקרוגלים. בעוד שלושה חודשים תשיק החברה גם קו מכונות כביסה חדש של המותג הגרמני.

קטגוריית מוצרי החשמל פרימיום, עליה נמנה המותג Miele, מגלגלת 300 מיליון שקל בשנה.

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צילום: אוראל כהן יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה | צילום: אוראל כהן יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צילום: אוראל כהן

בתוך כך, מרחיבה אלקטרה את הפעילות הקמעונאית תחת מותג היוקרה, ותפתח עוד חודשיים חנות נוספת של Miele Gallery בירושלים. אלקטרה תשקיע בהקמת החנות 2.5 מיליון שקל והיא תתווסף לחנות הראשונה שהוקמה לפני תשע שנים בהרצליה ולחנות

בחיפה שהושקה לפני שנה וחצי. במקביל, פועלת החברה להקמת קונספט של שופ אין שופ למוצרי המותג, בחנויות חשמל.

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "החברה שואפת לאתר מקומות נוספים לחנות נוספת למותג Miele. אלקטרה תשקיע בהחלפת התצוגות בשתי החנויות 700 אלף יורו ובתקשור המהלך השיווקי 2.5 מיליון שקל נוספים".

אלקטרה מוצרי צריכה מפעילה את רשתות החשמל שקם אלקטריק, מחסני חשמל וסנסור שכוללות יחד 78 סניפים. החברה סיימה את הרבעון השני של 2013 עם ירידה של 11% בהכנסות המגזר הקמעונאי שהסתכמו ב-253 מיליון שקל. מעבר לתחרות הקשה בענף מוצרי החשמל, הושפעו תוצאות הרבעון גם מעיתוי חג הפסח שחל השנה ברבעון בראשון לעומת שנה קודמת בה חל פסח ברבעון השני.

תגיות