אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Easy Social Shop גייסה 1.1 מיליון דולר מלול ונ'צרס צילום: אוראל כהן

Easy Social Shop גייסה 1.1 מיליון דולר מלול ונ'צרס

החברה מפעילה פלטפורמה שמסייעת לעסקים קטנים ובינוניים לפתוח חנויות מקוונות ברשת החברתית. כיום היא מנהלת 85 אלף חנויות שכאלה ב-142 מדינות

05.02.2014, 17:00 | אסף גלעד
הסטארט-אפ הצעיר Easy Social Shop שעוסק בהמרה של אתרי קניות לקטלוג קניות בפייסבוק גייס 1.1 מיליון דולר מקרן לול של היזמים הסדרתיים אביחי ניסנבאום ויניב גולן. זהו סבב הגיוס השני של החברה, שגייסה לפני כשנתיים 700 אלף דולר מאיש העסקים צחי סולטן.

קראו עוד בכלכליסט

איזי סושיאל שופ היא חברה משדרות רוטשילד שמאפשרת לקחת את קטלוג המוצרים שמחזיקות חנויות פיזיות ולהעביר אותן באופן אוטומטי אל פייסבוק. כך היא מאפשרת להן למכור ברשת החברתית כאשר המלאי מתעדכן בזמן אמת - פעולה שעד היום נעשתה באופן ידני.

מימין: אופיר טהור, ניסים לחיאני, צילום: אוראל כהן מימין: אופיר טהור, ניסים לחיאני | צילום: אוראל כהן מימין: אופיר טהור, ניסים לחיאני, צילום: אוראל כהן

החנות מנהלת את קטלוג המוצרים והלקוחות יכולים לדרג את המוצר, לעשות לו לייק, לשתף אותו עם חבריהם ואף לרכוש אותו ישירות. השירות של איזי סושיאל שופ מאפשר לחנויות שנמצאות גם על גבי האתרים איביי, אמזון ו-Etsy להמיר את קטלוג החנות שלהם לפייסבוק ולשלב בו קמפיינים שיווקיים שנעשים בטוויטר, אינסטגרם ופינטרסט.

היא מנהלת כיום 85 אלף חנויות פייסבוק ב-142 מדינות ובשפות אנגלית, ספרדית, צרפתית, איטלקית, פורטוגזית, גרמנית והולנדית. אחת התכונות הייחודיות לה היא היכולת להראות חנויות בשפות שונות לפי פרופיל המשתמש, מאפיין שחסר באתרי מסחר גדולים אחרים כגון איביי.

לפי נתוניה, היא מגדילה את מחזור העסק בשיעור של 10-18% בממוצע ועד כה התמחתה בעיקר במכירות של אופנה, תכשיטים, ציוד ספורט וכרטיסים לאירועים. הגיוס ישמש את החברה להמשך פיתוח המוצר ולהמשך בניית מערך השיווק בחברה. בינתיים, יהיה עליה להתחרות בחברות שכבר לוטשות עיניים לתחום הקטלוגים בפייסבוק בהן גיגיה הישראלית ו- Ecwid הרוסית.

אביחי ניסנבאום, שותף בלול ונ'צרס אמר: "איזי סושיאל שופ מצאה את הדרך לחבר את עולם העסקים הקטנים והבינוניים לפייסבוק, טוויטר, פינטרסט ופלטפורמות חברתיות אחרות".

תגיות