סודות המחלקה הראשונה נחשפים: מה מסתתר מאחורי הווילון?
מפסלים ויצירות אמנות - ועד סוויטה פרטית עם מיטה זוגית כמו בבית. מה הם הפינוקים שחברות התעופה מרעיפות על מי שמוכנים לפתוח את הארנק
מקלחות: דמיינו לעצמכם את ההרגשה לרדת מהמטוס כשאתם מקולחים, רעננים ומוכנים לכבוש את העיר אליה הגעתם, או שתחשבו על האפשרות למקלחת חמה ונעימה לפני שאתם הולכים לישון על מיטה במטוס. מטוסי A380 של חברת התעופה אמירייטס מצוידים בשתי מקלחות המאובזרות במוצרים של Timeless Spa ומגבות רכות. נוסעי המחלקה הראשונה יכולים לעשות מקלחת בלב השמיים, אף שזמן המקלחת מוגבל לחמש דקות – אמנם מדובר בכרטיס למחלקה ראשונה, אבל אפילו הוא לא יכול להשיג אספקה בלתי מוגבלת של מים בשמיים.
מכשירי אדים: נוסעי המחלקה הראשונה בלופטהנזה נושמים אוויר טהור יותר. במטוסי A380 של החברה יש מעקב אחר רמת הלחות בתא כך שנוסעי המחלקה המכובדת לא יתייבשו בטיסות. בחברה טוענים כי השיפור בלחות עוזר להילחם גם ביעפת.
בידה: תשכחו מנייר הטואלט התעשייתי שלרוב יש במטוסים, השירותים במחלקה הראשונה של חברת התעופה ANA כוללים בידה עם מים חמים. אחרי הכל, הנוסעים לא הוציאו אלפי דולרים על כרטיס למחלקה הראשונה כדי לנגב בעצמם את הטוסיק, לא?
כיסא ומיטה: בדרך כלל אנחנו חשים ברי מזל אם המושב שלידנו נותר פנוי. אבל בטיסות של לופטהנזה, נוסעי המחלקה הראשונה זוכים גם למושב וגם למיטה רק לעצמם. המחלקה הראשונה בסיפון העליון של מטוסי בואינג 747-400, יכולה להכיל רק שמונה נוסעים, כך שכל אחד מהנוסעים מקבל מיטה ליד החלון ומושב סמוך ליד המעבר. הנוסעים יכולים לשבת על הכסא כדי לצפות במסך הטלוויזיה האישי, ואז ללכת לנוח במיטה, ולבהות בחלון, בעוד שהווילונות המיוחדים והבידוד חוסמים את רעשי המטוס.
נהג פרטי: נסיעה במונית או אפילו ברכבת לשדה התעופה היא עממית. נוסעי המחלקה הראשונה בחלק מהטיסות של קוואנטס זוכים להסעה ישירות מהבית או חדר המלון שלהם ועד לשער העלייה למטוס. המסע מתחיל בשיחת טלפון יום קודם לכן, שנועדה לוודא שיש לנוסעים כל מה שהם זקוקים לו. ביום הטיסה עצמה, הנהג אוסף אותם (בחינם) ומסיע אותם ישירות לשער העלייה למטוס. הם כמובן גם עוברים את בקרת הגבולות בהליך מזורז, ומחכה להם תור מיוחד לעלות על המטוס.
פסלים ויצירות אמנות: אם במקרה נוסעי המחלקה הראשונה משתעממים ממבחר אפשרויות הבידור שמוצעות להם, הם תמיד יכולים להתמקד בפסלי האמנות של מריה לובו ולינדה לביטון, המוצגים במחלקה הראשונה של חברת קתאי פסיפיק. ניתן רק לקוות שהפסלים הללו הותקנו בחוזקה, יהיה זה חבל שאחד מהנוסעים יקבל מכה בראש מפסל במהלך מערבולת אוויר.
סוויטה אישית: תשכחו מה"מרחב לרגליים" שחברות אחרות אוהבות להתגאות שהן מציעות, בסינגפור איירליינס, נוסעי המחלקה הראשונה יכולים לקבל חדר פרטי במטוס. הסוויטות, בעיצובו של ז'אן ז'ק קוסטה, שנחשב למעצב פנים של יאכטות יוקרתיות, כוללות דלתות הזזה לטובת הענקת פרטיות, מיטות באורך 1.88 מטר, מושבי עור ומסך שטוח של 23 אינץ'. הפינוק האולטימטיבי הוא הזמנת שתי הסוויטות במרכז המחלקה, שבהן ניתן להסיר את המחיצות ולחבר את המיטות ליצירת מיטה זוגית.
שמפניה: במחלקת תיירים אנחנו חשים בני מזל אם מציעים לנו שתייה קלה, אבל במחלקה ראשונה הנוסעים מרווים את צימאונם בשמפניה האיכותית ביותר. לחובבי המשקה המבעבע מומלץ לטוס בעומאן אייר או בקוואנטס. שתי החברות מציעות Taittinger Comtes de Champagne, שהוכתר בשנה שעברה ליין המבעבע הטוב ביותר שמוצע במטוסים.
אוזניות מבטלות רעשים: אם במקרה העוזרים האישיים של הנוסעים שוכחים לארוז לבוסים שלהם אוזניות, כך שהם נאלצים לשמוע את התלונות של הנוסעים במחלקת תיירים, לאמריקן איירלינס יש פתרון. הנוסעים מקבלים אוזניות מיוחדות של חברת בוס המבטלות רעשים, לשימוש בזמן הטיסה. אולם הם אמורים להחזיר את האוזניות לאחר הנחיתה.
קוסמטיקה: בקוואנטס מחלקים לנוסעי המחלקה הראשונה ערכה של מוצרי טיפוח מחברת SK-II, שנחשבת לאחד ממותגי היופי היקרים ביותר בעולם.
16 תגובות לכתיבת תגובה