סנדברג: פייסבוק לא תציג פרסומות ב-Paper, בינתיים
לדברי סמנכ"לית התפעול של החברה, האפליקציה החדשה אמנם מתאימה לשילוב מודעות, אך בשלב זה אין לפייסבוק סיבה לעשות זאת. בינתיים, זוכה Paper לשבחים ונטען כי יכולה להחליף בקלות את יישום פייסבוק הסטנדרטי
12.02.2014, 17:16 | עומר כביר
פייסבוק לא מתכוונת להוסיף פרסומות לאפליקציית פייפר (Paper) בזמן הקרוב - כך הבטיחה אמש (ג') שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של הרשת החברתית הגדולה בעולם. דבריה נאמרו בכנס של גולדמן סאקס שנערך בהונג קונג.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
פייפר, שהושקה לפני כשבועיים, הינה אפליקציית מגזין ברוח פליפבורד, שמציגה את הפיד של המשתמש וכן ידיעות ממקורות תוכן אחרים תוך שימת דגש על עיצוב מתקדם וחוויית משתמש חלקה.
האפליקציה זכתה לשבחים רבים מצד מבקרים ונסיינים, שחלקם אף אמרו כי היא מהווה תחליף מוצלח לאפליקציית פייסבוק הרגילה.
כעת מבטיחה סנדברג שחוויית המשתמש המוצלחת לא צפויה להשתנות בקרוב. “כשאנחנו משיקים מוצרים, אנחנו מוכנים להשקיע הרבה זמן לפני שאנחנו מוסיפים פרסומות", אמרה. “קל לראות איך אפשר לשלב פרסומות בפייפר, אבל אין לנו סיבה לעשות את זה עכשיו. יש לנו הרבה מה לעשות עם מוניטיזציה של פרויקטים אחרים".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה