אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פולקסווגן מוזילה את דגמיה בישראל

פולקסווגן מוזילה את דגמיה בישראל

ההנחות ינועו בין 2,000 ל-5,000 שקל במספר דגמים. מנכ"ל היבואנית, צ'מפיון מוטורס: "פולקסווגן נמצאת כיום בתרדמת בשוק הרכב הישראלי ועליה לעבור שינוי",

19.02.2014, 11:29 | תומר הדר

פולקסווגן תוזיל את מחיריהם של דגמים רבים המשווקים בישראל, כך מודיעה היום (ד') צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן.

לדברי קובי בלום, מנהל מותג פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס, מדובר במספר דגמים: הפולו מן הדור הנוכחי יוזל- מ-115 אלף שקלים ל-110 אלף שקלים. הטיגואן בגרסת ה-1.4 ליטרים יוזל מ-190 אלף שקלים ל185- אלף שקלים ואילו הפאסאט תשווק ב-190 אלף שקלים במקום 198 אלף שקלים. במקביל תוזל גם הגולף בשיעור של כ-3,000 שקלים.

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

לדברי בלום: "הקבוצה יוזמת תכנית נאמנות לקוחות שתתבסס בראש ובראשונה על תכנית טרייד אין במחיר מחירון. הלקוחות יקבלו גם התחייבות לרכישה במחיר מחירון בתום שלוש שנים מיום הרכישה. בנוסף תוארך האחריות הניתנת לכל דגמי פולקסווגן לשלוש שנים. עד כה ניתנה לדגמי פולקסווגן אחריות בלתי מוגבלת בקילומטראז' לתקופה של שנתיים ואילו כעת תינתן אחריות בת שלוש שנים-או מאה אלף קילומטרים", דברי בלום: "פולקסווגן מתעדת להשיק בישראל עשרה דגמים, הראשון בהם יהיה פולקסווגן UP הקטנה. לאחר מכן תגיע לישראל פולקסווגן פולו המחודשת-ואחריה החיפושית. באוגוסט תיובא לישראל גם גולף ספורטוואן-מיניוואן המבוסס על מכלולי הגולף. בשנת 2015 יושקו ג'טה חדשה, פאסאט חדשה, טוראן, שירוקו וגם גרסה היברידית של הגולף".

"פולקסווגן נמצאת כיום בתרדמת בשוק הרכב הישראלי ועליה לעבור שינוי", כך הדגיש היום אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן. לדברי צור השנה צפויה פולקסווגן לעבור את רף עשרת אלפים המסירות. "מדובר במוצר שמעל שישים אחוז מלקוחותיו הם לקוחות חוזרים, בתקופה בה נאמנות לקוח נמצאת בירידה מדובר בהישג מהותי". לדברי צור: "פולקסווגן אינה שואפת להיות יונדאי במונחי מאסות, אלא לשמר מכירה של מאסות גדולות של רכבים, העוצמה של פולקסווגן ורמת מכירותיה משפיעות על מכירות שאר המותגים בחברה, העובדה שהקבוצה נמצאת במקום השני בשוק נובעת מהישענות על המותג פולקסווגן שמקרין גם על מותגים אחרים". צ'מפיון מוטורס נמצאת בימים אלה לפני מהלך מהותי: כפי שנחשף ב"כלכליסט", דן אורנשטיין, סגן נשיא כלמוביל יחליף בחודשים הקרובים את צור, הממשיך לקבוצת אלייד, בעלת השליטה בצ'מפיון מוטורס.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
רציתי לפנק את עצמי בטיגואן אך לאור הדברים שאני קוראת אני נסוגה מהרכישה.
חלמתי על זה. בניתי על זה ומאוד התאכזבתי, אין כמו חוכמת ההמון בהחלט שהיא המנצחת! ..הבעיה שיקח לי עכשיו עוד זמן יקר, טירחה והתלבטות עד שאמצא מחדש את החלום.. הפורמט שאני מחפשת הוא ג׳יפון אמין ומפנק. לאור מה שקראתי כאן לא נותרו בפי אלא שלוש מילים, חבל. חבל. חבל.
נאוה , תל-אביב  |  28.05.15
41.
שירות מהגהינום
היה לנו פאסאט וגולף לאורך השנים. ההורים רצו רכבים בטיחותיים לילדים מתבגרים אבל מה הם שילמו פי 150% על חלפים מכל רכב אחר בשוק! בהתחלה הם חשבו שאלו הם המחירים עד שלאט לאט הבינו שזה כבר לא סביר. ואני שם בצד את השירות הרע של צמפיון בייחוד המוסך שלהם ברעננה. היום הם עברו לגיפ של סוזוקי, אז נכון שלא מדובר בפולסווגן אבל עדין מדובר באוטו מהנה והחלפים זולים מאוד ביחס לגולף...אני רכשתי סקודה פאביה, אוטו זול, אמין, לא ברמת גימור של הפולו אבל מהנה, מרווח וחלפים זולים יחסית. בקיצור, פולסווגן אוטו נהדר ובטיחותי אבל היום יש לא מעט חברות כאלה שגם כאשר תגיעו למוסך המחירים ייראו לכם סבירים והגיונים. חייבים להחליף את היבואן ולייצר פה תפיסה אחרת - הציטוט שלו "לא מתכוון למכור במאסות כדי לשמור על ערכי המותג" נשמע כתירוץ לא מוצלח של מנכ"ל לחברי הדריקטוריון - חברה רוצה להצליח, למכור כמה שיותר ולעשות כמה שיותר כסף לא משנה מה! ולא מדובר פה בפורשה בסופו של יום....
רועי , נתניה  |  22.02.14
40.
פעם אחרונה שאני קונה פולקסווגן
בפעם הראשונה קניתי גולף ידנית חדשה בשנת 2001 והייתי מאד מרוצה. היא היתה אצלי 10 שנים. כל כך הייתי מרוצה שגם המכונית הבאה שלי היתה גולף חדשה 2011, והפעם - אוטומטית. בשנתיים שעברו מאז היו לי המון בעיות. הגיר גרם לרעידות. צ'מפיון קראו לכולם לבצע תיקון על חשבונם והמצב השתפר, אבל עכשיו שוב יש רעידות מעצבנות. הרדיו היה נכבה מעצמו. החליפו לי רדיו בתשלום. התקלה נמשכה. הבאתי את הרכב שוב למוסך ושם מצאו שמתג ההצתה דפוק והחליפו לי אותו תמורת 700 ש"ח. אני חושב שרכב חדש שעולה כמעט 150,000 לא צריך לראות מוסך במשך חמש שנים לפחות, למעט טיפולים שוטפים. בגלל זה קניתי רכב חדש, למרות המחיר היקר והעונש שמקבלים בשחיקת הערך השנתית. קניתי פולקסווגן בגלל שהאמנתי שזוהי מכונית אמינה. לא עוד.
נדב , תל אביב  |  22.02.14
לכל התגובות