אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איביי תראה לכם אם החולצה שתכננתם לקנות משמינה אתכם צילום מסך: Youtube

איביי תראה לכם אם החולצה שתכננתם לקנות משמינה אתכם

ענק הסחר רכשה את Phisix, סטארט-אפ קטן שפיתח טכנולוגיית מודלים תלת ממדיים שמדגימים כיצד נראים בגדים על הגוף. איביי תוכל לשלב אותה במנוע המלצות, שיציע לגולשים בגדים בהתאם למבנה גופם

20.02.2014, 16:22 | הראל עילם

איביי תשיק בעתיד הקרוב שירות חדש שיאפשר למשתמשים לבדוק כיצד בגדים יראו עליהם בעזרת חדר מדידה וירטואלי עוד לפני שהזמינו אותם. זאת, בעזרת טכנולוגיה של חברת Phisix האמריקאית, שעל רכישתה איביי הכריזה אמש (ד'). סכום העסקה אינו ידוע. במסגרת הרכישה יעברו ארבעת עובדי החברה למחלקת החדשנות של איביי בסן חוזה.

קראו עוד בכלכליסט

החברה הצעירה, שהוקמה ב-2012 על ידי עובד אינטל לשעבר, ד"ר ג'ונתן סו, שמתמחה באפקטים מיוחדים. חלק מהתוכנות שיצר משמשת היום חברות אפקטים ואנימציה מפורסמות כמו ILM ו-Dreamworks.

החברה שהקים פיתחה טכנולוגיה המאפשרת סימולציה תלת ממדית של בגדים. משתמשים יכולים לצפות בבגד מכל זווית, לראות כיצד הוא "יושב" על הגוף, וכיצד הוא מגיב, נע ונד בתנאי ריצה, רוח, בזמן משחק גולף וספורט ועוד. משתמשים יכולים להגדיר את מידותיהם ומבנה גופם כדי לקבל המלצות לבגדים שיתאימו עבורם במיוחד. בהמשך, יתכן גם שילוב מצלמה בשירות.   

כבר לא צריך לקנות "על עיוור" ברשת. טכנולוגיית התאמת הבגדים שרכשה איביי, צילום מסך: Youtube כבר לא צריך לקנות "על עיוור" ברשת. טכנולוגיית התאמת הבגדים שרכשה איביי | צילום מסך: Youtube כבר לא צריך לקנות "על עיוור" ברשת. טכנולוגיית התאמת הבגדים שרכשה איביי, צילום מסך: Youtube

סטיב ינקוביץ', סמנכ"ל רכישות חדשות באיביי, אמר: "הטכנולוגיה מאפשרת ללקוחות להבין את הגזרה והתנועה של בגדים, בסביבה עבודה וירטואלית. זה יהפוך את חווית הרכישה לאפקטיבית ונוחה יותר". העסקה משתלבת באסטרטגיית התלת ממד של איביי, שלאחרונה השיקה אפליקציה יעודית למכירה וקניה של מודלים תלת ממדיים, ושיתוף פעולה עם מספר יצרניות מדפסות תלת ממד מסביב לעולם.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות