אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיז'ו 308 נבחרה למכונית השנה באירופה

פיז'ו 308 נבחרה למכונית השנה באירופה

מדובר בתואר הנכסף ביותר בתעשיית הרכב האירופית. המכונית החדשה גברה על 30 דגמים, ביניהם: טסלה מודל S, מרצדס S קלאס וב.מ.וו I3

03.03.2014, 20:21 | תומר הדר

פיז'ו 308 היא הזוכה בתואר "מכונית השנה באירופה". מדובר בתואר הנכסף ביותר בתעשיית הרכב האירופית וההכרזה הרשמית, עליו מכריז חבר שופטים המונה 58 עיתונאי רכב מ-22 מדינות אירופיות.

קראו עוד בכלכליסט

ההכרזה על הזכייה תתבצע עם פתיחת תערוכת הרכב בז'נבה השבוע. ה-308 החדשה התמודדה מול 30 דגמים שונים, מהם נבחרו שבעה דגמים מובילים, בינהם: טסלה מודל S, מרצדס S קלאס וב.מ.וו I3.

עבור פיז'ו מדובר בזכיה הרביעית מאז הענקת התואר "מכונית השנה באירופה" בפעם הראשונה, בשנת 1964. בין דגמי פיז'ו שזכו בתואר בעבר נמנית פיז'ו 504 שזכתה ב-1969,פיז'ו 405, שזכתה ב-1998 ופיז'ו 308 מן הדור היוצא שזכתה בשנת 2002.

פיז פיז'ו 308. זכתה בתואר הנכסף פיז

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
פיגו זה רכב מעולה- העדר ימשיך לקנות יונדאי
טפלו בפיזו והיא תהיה אמינה כמעט כמו יפאנית. מניסיון. מעדיף לשלם עוד 500 שקל בשנה ולנסוע על רכב נוח יפה חדיש ובטוח לא על קרטון עם עיצוב שנמאס תוך שנה ועם נוחות וגימור ירוד. כנסו לגיפ של יונדאי פשוט כמו מכונית משנות ה90 והמנוע רועש ולא סוחב.
גל  |  11.03.14
2.
לפחות יש לכתוב את הדברים כהוויתם
בשנת 2002 זו הייתה פיזו 307 ולא 308, נכון שהדגם הראשון של 308 היה כמעט זהה ל307 פרט לסימון במספר חדש. כמו כן לא ה 504 ולא ה 405 היו ברמה של ה 404 שהיוותה קפיצת דרך לעומת הרכבים הקודמים לה. ה 504 למעשה נהנתה מהתהילה של ה 404 שקדמה לה, הייתה צפופה יותר יחסית ל 404 ופחות אמינה. ה 405 הייתה גדולה בגודל יחסית ל 504 שקדמה לה אבל בסך הכל מנוע חלש יותר לגודל וסבלה מגיר אוטומטי בעייתי ובעיות חשמל רבות. לאורך הזמן נמצא היום בעיקר את ה 404 במספרים גדולים יותר יחסית לרכבים הנ"ל שבאו אחריה.
ליאור , להבים  |  04.03.14