אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אוסקר לפנים

אוסקר לפנים

רשימת המוצרים שכל אשה רוצה וכל יצרן שואף להיכנס אליה: המגזין "מארי קלייר" פרסם את שמות הזוכים בפרס המצוינות הנחשב בטיפוח ואיפור

04.03.2014, 09:09 | תמרה וולמן

בשבוע שעבר נאספו במלון קלרידג'ס היוקרתי בלונדון כל השמות הגדולים בעולם הקוסמטיקה, לאחד האירועים החשובים בענף: טקס פרסי המצוינות בתחומי הטיפוח והאיפור של המגזין "מארי קלייר".

זה 28 שנה שהמגזין מחלק את הפרסים הללו על פי מדדים של חדשנות, ביצועים וסטייל. קביעות "מארי קלייר" נחשבות ליוקרתיות ומקצועיות ביותר, והמוצרים הנבחרים זוכים לעיטור המוצר המצטיין - עיטור שהוא מעין תו תקן לאמינות. הזוכים לשנת 2014 הם Lip Maestro, צבע לשפתיים מבית ג'ורג'יו ארמני; Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II, תכשיר הלילה המיתולוגי של אסתי לאודר; Botanical D-Tox Detoxifying Night Treatment, תכשיר דיטוקס ללילה של סיסלי; Dream Tone, סרום להאחדת גון העור של לנקום; Sun Sport Invisible Mist, תכשיר הגנה מפני השמש מבית לנקסטר.

בוועדת הפרס היו חברות עורכות מדורי היופי של המהדורות השונות של המגזין בעולם, ולצדן פאנל של מומחים עצמאיים. פרס מיוחד ניתן לבית שאנל על שלושה פיתוחים: ערכת הטיפוח Les Temps Essentiels, הפודרה Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder, והמסקרה Le Volume De Chanel Mascara. רשימת הנבחרים המלאה תתפרסם בגיליון חודש אפריל של המגזין.

בימים שבהם לייקים מחליפים חוות דעת מקצועיות צצים אינספור גורמים מכתירים: כל מגזין נשים כמעט מכריז במהלך מתוקשר על נבחרי השנה שלו בתחום הטיפוח, ולרולטת חלוקת הפרסים מצטרפים אתרים, בלוגים וארגונים שונים. לעתים מבוססות הבחירות על הצבעות הקהל ולעתים על דעות מומחים, אך לא פעם מומחיות ה"מומחים" מסתכמת בהיותם סלבריטאים. ברבות השנים הפך מוסד הפרסים לכלי שיווקי לכל דבר, והזכיות מתורגמות מיד ליחסי ציבור ומשפיעות על גרף המכירות.

בכתבה בנושא, שהתפרסמה לפני כמה שנים ב"וול סטריט ג'ורנל", סיפרה לינדה וולס, עורכת המגזין "אלור", כי כשיזמה את תוכנית הפרסים של המגזין ב־1996 (עשור לאחר "מארי קלייר") היה הדבר למורת רוחם של קברניטי הוצאת קונדה נסט, שחששו כי הדבר ירחיק מפרסמים שלא יזכו בפרסים. "כולם חשבו אז שמדובר בצעד אובדני", העידה וולס, אך כיום רודפים מותגי הטיפוח אחר מדבקת הזכייה של "אלור" ונלחמים על שטחי פרסום בגיליונות שרשימות הזוכים מתפרסמות בהם. ועדיין, הפרס של "מארי קלייר" הוא היוקרתי מכולם, ונחשב ל"אוסקר" של תחום הטיפוח והאיפור.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות