אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טוויטר משתמשת בוויראליות אוסקר 2014 למשיכת מפרסמים

טוויטר משתמשת בוויראליות אוסקר 2014 למשיכת מפרסמים

במטרה להגדיל את הנתח שלה בשוק הפרסום - במיוחד באירועים בשידור חי - חשפה הרשת החברתית את היקף הפעילות בה במשך שעות הטקס: עשרות מיליוני משתמשים פרסמו ציוצים שעסקו באוסקר וזכו ל-3.3 מיליארד צפיות

05.03.2014, 17:34 | נמרוד צוק
לא רק הסלפי הקבוצתי של אלן דג'נרס שבר ביומיים האחרונים שיאים בטוויטר: החברה פרסמה את המספר הכולל של הציוצים שעסקו בטקס פרסי הקולנוע, שעמדו על 19.1 מיליון בין השעה 17:00 בערב יום א' (לפי שעון לוס אנג'לס) ועד 05:00 בבוקר יום ב'. את הציוצים פרסמו 5 מיליון משתמשים שונים.

קראו עוד בכלכליסט

בנוסף, פרסמה החברה לראשונה מדידה של היקף הצפיה בציוצים הללו, שעמד על 37 מיליון איש שסיפקו לטוויטר 3.3 מיליארד "חשיפות" - כלומר המספר הכולל של צפיות נפרדות בציוצים השונים, מכל הפלטפורמות. מספר הצופים הכולל בטקס עמד על 43 מיליון איש.

התמונה הוויראלית ביותר בטוויטר, שהגיעה למיליוני שיתופים בתוך שעות ספורות התמונה הוויראלית ביותר בטוויטר, שהגיעה למיליוני שיתופים בתוך שעות ספורות התמונה הוויראלית ביותר בטוויטר, שהגיעה למיליוני שיתופים בתוך שעות ספורות

כדי להדגים את צורת המדידה החדשה, פרסמה החברה נתונים נוספים לגבי ציוץ הסלפי שובר השירים, שכבר עבר את ה-3.2 מיליון ריטוויטים. עד 03:30 בלילה שבין ראשון לשני, הציוץ זכה ל-13.7 אלף הטמעות בדפי בלוגים ואתרי חדשות, ל-2.4 מיליון ריטוויטים על ידי משתמשי טוויטר, ונצפה על ידי יותר מ-8.1 מיליון איש - 32.8 מיליון צפיות בסך הכל. משתמשי גרסאות המובייל והדפדפן של טוויטר צפו בו 26 מיליון פעמים, כאשר החשיפה דרך ההטמעות באתרים נוספים הביאה 6.8 מיליון צפיות נוספות.

ציוצים ככלי למדידת רייטינג

הנתונים, שפורסמו היום בבלוג הרשמי של החברה, נועדו בעיקר להמחיש למפרסמים את כוחה של הרשת החברתית בליווי אירועים משודרים חיים עתירי רייטינג, כחלק ממאמציה להשיג דריסת רגל בשוק המתפתח של פרסום שמחבר בין מדיה משודרת לבין האינטרנט.

בשנה שעברה חתמה החברה על הסכמים עם גופי שידור כמו רשת CBS, ערוץ MTV וליגת הפוטבול NFL, השיקה שירות בשם Amplify המאפשר לגופי תוכן להציף קטעי וידאו מתוך השידורים בפיד במהלך השידור, והחלה לפרסם דו"חות שבועיים שמודדים את הפופולריות של סדרות ותוכניות טלוויזיה בשיחות של משתמשי השירות. החברה צופה להגדיל את הכנסותיה מסוגי פרסום אלו ל-5% עד 15% מכלל הכנסות החברה עד סוף השנה, על פי הערכות אנליסטים.

תגיות