אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מהלילה: פייסבוק משנה את עיצוב הפיד שלכם

מהלילה: פייסבוק משנה את עיצוב הפיד שלכם

הרשת החברתית חשפה בשנה שעברה תוכנית לשינוי דרמטי בעיצוב הפיד. לאחר משוב שלילי שקיבלה מקבוצת הנסיינים של הפיד החדש, בחרה בשינוי סולידי יותר: הניווט יישאר כשהיה והתמונות יגדלו

06.03.2014, 13:35 | עומר כביר
הזעם הבא בדרך? פייסבוק צפויה לשנות הלילה את עיצוב הניוזפיד, מהלך שכמו כל שינוי עיצובי בפייסבוק צפוי לגרור מחאת גולשים שהזיזו להם את הגבינה.

קראו עוד בכלכליסט

בשנה שעברה הציגה פייסבוק עיצוב חדש ומקיף לפיד שלה, שיועד ליצור מראה אחיד לאתר ולאפליקציות המובייל שלה החברה תוך שימת דגש גדול יותר על תוכן ויזואלי. החברה הבטיחה שהעיצוב החדש יושק בצורה הדרגתית ויהיה זמין בתוך שבועות ספורים לכל המשתמשים, אך למעשה נפתח עד היום רק לקבוצה מצומצמת של נסיינים. זאת, לאחר שבמהלך הפיילוט התברר שהמשתמשים לא אהבו את השינויים באופן הניווט בפיד החדש.

עיצוב הפיד שחשפה פייסבוק ב-2013 עיצוב הפיד שחשפה פייסבוק ב-2013 עיצוב הפיד שחשפה פייסבוק ב-2013

בעיצוב שיושק הלילה יש אכן דגש גדול יותר על תוכן ויזואלי כמו תמונות, אך חוויית הניווט בכללה נשארה דומה ואינו כוללת את השינויים המקיפים שהוצגו עם חשיפת הפיד החדש בשנה שעברה.

עיצוב הפיד החדש - תמונות גדולות יותר עיצוב הפיד החדש - תמונות גדולות יותר עיצוב הפיד החדש - תמונות גדולות יותר

"בשנה שעברה, אנחנו התנסינו בעיצוב מחדש של הניוזפיד", מסרה פייסבוק בהודעה לתקשורת. "הפידבק שקיבלנו ממשתמשים שהתנסו בעיצוב החדש היה שהם אוהבים את התמונות הגדולות, אבל מצאו שהניווט באתר קשה יותר. היום אנחנו משחררים עדכון שלדעתנו משלב את הטוב משני העולמות: העיצוב החדש ישמר את הפריסה הקודמת, אך ישלב תמונות גדולות כמו גם כמה שיפורים. העיצוב של הפיד בסמארטפונים יישאר אותו הדבר".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות