אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג הנעליים החברתי טומס נכנס לעסקי הקפה צילום: בלומברג

מותג הנעליים החברתי טומס נכנס לעסקי הקפה

לפי עקרון ה"אחד תמורת אחד", על כל שקית קפה שתימכר, תושב מדינת עולם שלישי יקבל מי שתייה נקיים למשך שבוע

13.03.2014, 08:53 | שירות כלכליסט

מייסד מותג נעלי הבד טומס, שתורם זוג נעליים לילדים במצוקה על כל זוג שנמכר, מתרחב לעסקי הקפה - כך הודיע אתמול בארצות הברית המנכ"ל והמייסד בלייק מיקוסקי.

המותג טומס רואסטינג צפוי לכלול רשת של חנויות קפה, עסק קמעונאי לקלייה ומועדון קפה מקוון.

נעלי טומס, צילום: בלומברג נעלי טומס | צילום: בלומברג נעלי טומס, צילום: בלומברג

בדומה לנעליים, גם בנישת הקפה התוכנית היא חברתית־פילנתרופית מיסודה. עקרון ה"אחד תמורת אחד" ימומש הפעם בצורת מי שתייה: על כל שקית קפה של טומס שתימכר, אדם ברואנדה, מלאווי, גוטמאלה, הונדורס או פרו - האזורים שבהם טומס רוכשת את הפולים - יקבל מי שתייה נקיים למשך שבוע. על כל כוס קפה שתימכר, אדם יקבל מי שתייה ליום אחד. הפעילות ההומניטרית תיעשה בתיווך ארגון צדקה שבסיסו בדנבר. פולי הקפה יימכרו ברשת המרכולים האורגנית הול פודז.

מלבד הקפה והנעליים, מיקוסקי מתכנן להציג קטגוריה חדשה של מוצרים מדי שנה שתפעל בעקרון של "אחד תמורת אחד". כך למשל, עם התחומים שהוא שואף לפעול בהם אפשר למנות מלונאות, בנקאות, תעבורה וחינוך.

מיקוסקי (37), תושב טקסס, חוזר עתה לפעילות אחרי שלוש שנות שבתון שלפניהן הספיק להתברג ברשימת המצליחנים בני 40 ומטה של המגזין "פורצ'ן". מיקוסקי הגה את נעלי טומס ב־2006, אחרי שביקר בארגנטינה וראה שם ילדים מתרוצצים ברחובות יחפים. שם המותג נגזר מהמילה tomorrow, עבור עתיד טוב יותר.

תגיות