אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ברק ומישל מציגים: תוכניות אירוח פרועות וצעירים טיפשים צילום: רויטרס

ברק ומישל מציגים: תוכניות אירוח פרועות וצעירים טיפשים

זאת, במאמץ אחרון להגדיל את שיעורי ההרשמה של צעירים לתוכנית ביטוח הבריאות

20.03.2014, 10:00 | שירות כלכליסט

במאמץ אחרון להגדיל את שיעורי ההרשמה של צעירים לתוכנית ביטוח הבריאות, פצח הבית הלבן בשבועות האחרונים בקמפיין פרסום מסיבי הפונה לקהל יעד זה.

מישל אובמה וחציל, צילום: רויטרס מישל אובמה וחציל | צילום: רויטרס מישל אובמה וחציל, צילום: רויטרס

גם הנשיא אובמה ואשתו מישל התגייסו למאמצים. בין היתר, התארח אובמה בתוכנית הרשת הפרועה של הקומיקאי זאק גליפיאנקיס ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"), באתר המערכונים Funny or Die. בראיון, שזכה ליותר מ־15 מיליון צפיות, נשאל אובמה: "איך ההרגשה להיות הנשיא השחור האחרון של ארה"ב?". ועל כך השיב: "איך זה מרגיש לדבר עם נשיא בפעם האחרונה?".

מישל וברק אובמה (ארכיון), צילום: רויטרס מישל וברק אובמה (ארכיון) | צילום: רויטרס מישל וברק אובמה (ארכיון), צילום: רויטרס

באתר הרשמי שלו, הבית הלבן פרסם את "16 הסיבות המתוקות ביותר לעשות ביטוח", ברשימה בסגנון אתר הצעירים "באזפיד" (כולל תמונות של חתולים ושל מישל רוקדת).

בנוסף, הנשיא והגברת הראשונה התארחו בתוכניות האהובות על צעירים, כמו תוכניתו של ג'ימי פאלון ותוכנית הרדיו של מגיש "אמריקן איידול", ריאן סיקרטס. בתוכנית של פאלון אמרה מישל כי צעירים צריכים לעשות ביטוח כי הם "טיפשים" ועושים שטויות. היא השתתפה גם בפרסומת בהשתתפות אמהות של מפורסמים, דוגמת ג'ניפר לופז, ג'ונה היל ואדם לוין. "אנחנו מנדנדות לכם כי אנחנו אוהבות אתכם", אמרה שם אובמה.

הקמפיין זכה כמובן לביקורת של רפובליקנים, שטענו שהשניים צריכים להפגין רצינות רבה יותר כזוג הראשון. מגיש החדשות הפופולרי של רשת פוקס, ביל או'ריילי, כינה את הקמפיין "נואש", ואמר שהנשיא היה צריך לחשוב טוב יותר על התזמון של הופעתו בתוכניתו של גליפיאנקיס, ברקע המתיחות עם רוסיה. "לאובמה יש אולי חוש קומי טוב, אבל בואו נגיד שאברהם לינקולן בחיים לא היה עושה דבר כזה", סיכם או'ריילי.

תגיות