אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת אדלר חומסקי מקימה קרן להשקעה בסטארט-אפים צילום: ירון יצחקוב

קבוצת אדלר חומסקי מקימה קרן להשקעה בסטארט-אפים

הקרן מתכננת להשקיע ב-3 עד 5 חברות בשנה, שעוסקות בתחומי רשתות הפרסום, המדיה החברתית, הסחר המקוון ועוד. סכום ההשקעה: עד מיליון דולר לחברה. את הקרן תנהל תמר רשף בצלאל, סמנכ"לית הפיתוח העסקי של הקבוצה

30.03.2014, 13:28 | מאיר אורבך
קבוצת אדלר חומסקי משיקה קרן להשקעה בסטארט-אפים. הקרן תתמקד בהשקעה בחברות בשלבים מוקדמים בתחומי העיסוק של הקבוצה ותשקיע עד מיליון דולר בכל חברה.

קראו עוד בכלכליסט

את קרן ההשקעות תנהל תמר רשף בצלאל, שמונתה לאחרונה כסמנכ"לית פיתוח עסקי של קבוצת אדלר חומסקי. בשיחה עם "כלכליסט" אמרה רשף בצלאל שהתוכנית היא להשקיע ב-3 עד 5 חברות בשנה אך הבהירה: "זה לא מספר ברזל ויכול להשתנות על פי איכות החברות בשוק".

תמר רשף בצלאל, מנהלת הקרן החדשה של אדלר חומסקי, צילום: ירון יצחקוב תמר רשף בצלאל, מנהלת הקרן החדשה של אדלר חומסקי | צילום: ירון יצחקוב תמר רשף בצלאל, מנהלת הקרן החדשה של אדלר חומסקי, צילום: ירון יצחקוב
"אנחנו נכנסים כשותפים לחברות ואין לנו כוונות לרכוש אותן מתוך אמונה שהן יגיעו לסדר גודל שיהיה לנו בלתי אפשרי לרכוש אותן. אנחנו מתכוונים לסייע לחברות שלנו במסגרת רשת המדיה שבה אנחנו שותפים", הוסיפה. 

הקרן החדשה תשקיע בחברות בתחומי המדיה החברתית, רשתות הפרסום, הסחר המקוון והמובייל בדגש על B2B ו-B2C. בשנים האחרונות קבוצת אדלר חומסקי השקיעה בחברות סטארט-אפ ומיזמים נוספים, בין היתר, החברה השקיעה  ב-5min ,Focalinfo וקנשו. פורטפוליו ההשקעת שלה מונה 11 חברות, ביניהן GamEffectiv ,mipso supportmachines, zoomd ,flayvr ,mobli banner play ועוד.

מטרת הקרן היא להרחיב את תחומי הפעילות של הקבוצה בזירת התקשורת השיווקית. אסטרטגיית ההשקעה בחברות הסטארט-אפ עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת הפרסום WPP, אליה משתייכת חברת GREY הנמצאת בהסכם אפיליאציה עם אדלר חומסקי.

תגיות