אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנצ'סטר סיטי - אלופת הניו מדיה של הפרמיירליג צילום: איי אף פי

מנצ'סטר סיטי - אלופת הניו מדיה של הפרמיירליג

מחקר חדש של Accepted Socially חושף כי הקבוצה מובילה בדירוג המדיה החברתית. הכי גרועה: סטוק סיטי

31.03.2014, 18:08 | שירות כלכליסט

מחקר חדש של Accepted Socially חושף כי מנצ'סטר סיטי מובילה בדירוג המדיה החברתית, הישג שהאוהדים יקוו שיחזור על עצמו גם על המגרש, כשנותרו עוד שישה שבועות עד להכרעה בפרמיירליג.

קראו עוד בכלכליסט

אברטון. במקום השני, צילום: רויטרס אברטון. במקום השני | צילום: רויטרס אברטון. במקום השני, צילום: רויטרס

המחקר נערך לאורך שמונה ימים בינואר ובפברואר, במקביל לסיום חלון ההעברות. כל אחת מהקבוצות בליגה שיחקה גם בזמן המחקר משחק בית ומשחק חוץ.

הדירוג הרגיל של המדיה החברתית מבוסס על מספר עוקבים והתקשורת עם האוהדים. אולם הדירוג של Accepted Socially שונה במובן זה שכל קבוצה נבחנת בהתבסס על ארבעה תחומים במדיה החברתית – רלוונטיות, תקשורת, מסחריות ויצירתיות – בכל אחת מפלטפורמות המדיה החברתית שלה. המחקר מעניק ניקוד לכל קריטריון כשהחישוב של כל הקריטריונים יוצר את הדירוג הסופי.

מנצ'סטר סיטי דורגה ראשונה, בעוד שסטוק סיימה בתחתית הרשימה. במקום השני אברטון ובמקום השלישי סאות'המפטון. ארסנל וטוטנהאם סוגרות את רשימת חמש הקבוצות האנגליות הטובות ביותר בניו מדיה. התקשורת של אברטון עם האוהדים שלה בטוויטר היא התכופה ביותר, בעוד שטוטנהאם, סאות'המפטון ו-ווסטהאם, השתמשו בצורה מועילה באפליקציה החדשה יחסית Vine. מדובר באפליקציה שמאפשרת ליצור סרטונים באורך 7 שניות ולשתף אותם במדיה החברתית.

למרבה ההפתעה, התברר שראיונות של שאלות ותשובות עם השחקנים הם פחות אפקטיביים מכפי שחושבים. מגמה מעניינת נוספת שעולה מהדו"ח היא שקבוצות נוטות להימנע מפרסום בעמודים שלהן. אולם הן ככל הנראה עובדות בשיתוף עם הספונסריות כדי להגביר את החשיפה בעתיד דרך המדיה החברתית.

תגיות