אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: תחושת מיצוק צילום: אוראל כהן

אימון אישי: תחושת מיצוק

האקס קור לא קל, אבל אחרי חודשיים אמור להניב תוצאות

01.04.2014, 09:33 | רעות ברנע

"עובדים בשיעור על השרירים העמוקים, שקרובים לעצמות", מסבירה גלי לוי, מדריכת אקס קור. לוי, מדריכת פילאטיס בהכשרתה, בנתה את השיעור אחרי שהשתלמה בהדרכת שיעורי Core (ליבה), שמתמקדים בשרירי הליבה במרכז הגוף, בחגורת הכתפיים, בבטן ובגב. "בשונה משיעורי פילאטיס רגילים, שבהם יש סדרת תרגילים, שהמדריך בונה, שחוזרים על עצמם ברצף, בקור מגוון התרגילים לא מוגבל. פיתחתי שיעור שכולל תרגילים שאני מתחברת אליהם על בסיס הניסיון שלי בפילאטיס ובמחול".

קראו עוד בכלכליסט

השיעור בנוי מסדרות תרגילים שעובדים על כמה קבוצות שרירים במקביל, ולוי משלבת בהם עזרים כמו כדורי גומי קטנים ומשקולות. "החיזוק נעשה בדחיסת השרירים באמצעות משקל הגוף או אביזרים", היא מסבירה, "ואין מנוחה בין התרגילים. התוצאה היא הרגשת מיצוק".

שיעור אקס קור. "המתאמנים בהחלט מזיעים", צילום: אוראל כהן שיעור אקס קור. "המתאמנים בהחלט מזיעים" | צילום: אוראל כהן שיעור אקס קור. "המתאמנים בהחלט מזיעים", צילום: אוראל כהן

התרגילים מאתגרים למדי, אך לוי מדגישה כי אין צורך ברמת כושר מסוימת. "אם יש קושי אני מתאימה את התרגילים למתאמן".

השיעור יכול לנוע מקצב אטי לקצב מהיר ודינמי, כך ששריפת הקלוריות עולה. "המתאמנים בהחלט מזיעים בשיעור", אומרת לוי, "אך בתוך חודשיים־שלושה יש תוצאות".

מד קלוריות:

באימון של שעה שורפים 500-200 קלוריות

פרטים: 425-365 שקל לחודש (לפי סוג המינוי), מועדון הולמס פלייס, שפיר 1 הרצליה.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות