אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מועדון הלקוחות של סופר־פארם נכנס לתחום המגורים צילום: אסף עברון

בלעדי לכלכליסט

מועדון הלקוחות של סופר־פארם נכנס לתחום המגורים

לייף סטייל, מועדון הלקוחות של רשת סופר־פארם, יציע למחזיקי כרטיס האשראי שלו דירות בהנחה של כ־150 אלף שקל בפרויקט של צמח המרמן בבית שמש

02.04.2014, 06:55 | עינת פז-פרנקל

שמפו, חיתולים ודירת 4 חדרים: מועדון הלקוחות של רשת סופר־פארם, לייף סטייל, נכנס לתחום הנדל"ן למגורים. בדומה למועדוני הלקוחות חבר ו־You, מועדון לייף סטייל יציע למחזיקי כרטיס האשראי שלו - כחצי מיליון איש - דירות בהנחה של 150 אלף שקל, כך נודע ל"כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

הפרויקט הראשון שבו תוענק ההטבה לחברי מועדון לייף סטייל - שנהנים מהנחות בסופר־פארם, מקדונלד'ס, איסתא, דלק ועוד - יהיה פרויקט המגורים נופיה שמקימה בימים אלה חברת הבנייה צמח המרמן בכניסה לבית שמש. המועדון חתם על הסכם עם צמח המרמן שבמסגרתו תוענק הנחה על הדירה, הנחה נוספת בשיעור של 10% על שדרוגים לדירה שעל פי רוב מגיעים לכ־25 אלף שקל, וכן מזגן מיני־מרכזי שערכו בשוק כיום נע סביב 9,000 שקל. מדו"חותיה הכספיים של צמח המרמן לשנת 2013 עולה כי בפרויקט יוקמו חמישה מגדלי דירות, חניונים, פארק ושטחי מסחר, על חלקה בשטח של 17 דונם. מועד סיום הפרויקט: דצמבר 2016.

פרויקט נופיה בכניסה לבית שמש. 340 דירות ב-5 מגדלים, צילום: אלכס קולומויסקי פרויקט נופיה בכניסה לבית שמש. 340 דירות ב-5 מגדלים | צילום: אלכס קולומויסקי פרויקט נופיה בכניסה לבית שמש. 340 דירות ב-5 מגדלים, צילום: אלכס קולומויסקי

"תחום הבנייה למגורים הוא תחום מעניין, תחום קריטי עבור משפחות, ואם אנחנו יכולים לסייע ולנצל את הכוח של המועדון כדי לתעל את זה להנחות רלבנטיות ואיכותיות לקהל הלקוחות שלנו, זה בדיוק מה שנעשה", אמר אתמול ל"כלכליסט" רונן צורף, מנהל מועדון לייף סטייל שבשליטת סופר־פארם. לדברי צורף, המועדון בחר לקיים את הפיילוט לכניסתו לתחום המגורים בפרויקט של צמח המרמן, אך בוחן בימים אלה פרויקטים נוספים ויתקדם על בסיס תוצאות הפיילוט. "עכשיו זה הזמן הנכון להיכנס לתחום הדיור", אומר צורף. לדבריו, "אנחנו מתחילים עם חברה ותיקה וראויה שעושה עבודה טובה ופחות רעש. אם התוצאות יהיו טובות ואיכותיות, יהיו גם פרויקטים נוספים". הוא ציין כי "אם מישהו תכנן בדיוק על הפרויקט הזה, ברור לי ששנייה אחרי שישמע על ההנחה הוא יצטרף לכרטיס האשראי שלנו - אבל בגדול, לא זו תוכנית הצמיחה שלנו למועדון".

בצמח המרמן מוכנים לתת הנחה גדולה על מחיר הדירה - מדובר בהנחה של 12.5% ממחיר דירת 4 חדרים בשטח של 103 מ"ר נטו שמתחיל ב־1.2 מיליון שקל - כדי לתמרץ את מכירת הדירות בפרויקט. למעשה, שווייה הכולל של ההטבה - אם תנוצל על ידי כל רוכשי הדירות בפרויקט - מסתכם בסכום לא מבוטל של 51 מיליון שקל, שכן בנופיה ייבנו 340 דירות. "שווה לי, במכירה של כמות גדולה של דירות, להעניק הנחה כזו", אומר רן בן אברהם, סמנכ"ל השיווק של צמח המרמן, מיוזמי שיתוף הפעולה עם סופר־פארם. "לפי הנתונים שבידנו, יש כ־42 אלף משפחות מירושלים ועד מודיעין שמחזיקות בכרטיס מועדון לייף סטייל".

לדבריו, "למועדון לייף סטייל יש כוח צרכני אדיר המאפשר לנו כחברה גדולה המשווקת 1,400 דירות ברחבי הארץ להקל על משפחות וזוגות צעירים".

תגיות

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מי קובע את הערך והמחיר
מי קובע את הערך והמחיר של הדירה. שבאמת יהיה אפשר להעריך שניתנה הנחה .אולי יש למישהו צורך להגדיל מכירות להרבות בלקוחות לעשות פרסומת מועילה לעסקיו . לקבוע מחיר גבוהה לדירה ואחר כך הנחה כאילו . מי חכם ומי לא מי יודע באמת מחיר אמת ואם יש הנחה
שלמה מורד , פתח תקווה  |  02.04.14
לכל התגובות