אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיננשל טיימס מדווח: אאוטבריין תגייס 100 מיליון דולר צילום: עמית שעל

נחשף בכלכליסט

פיננשל טיימס מדווח: אאוטבריין תגייס 100 מיליון דולר

זאת לפי שווי של עד מיליארד דולר. לפי הדיווח החתמים בהנפקה יהיו גולדמן זאקס וג'יי.פי מורגן צ'ייס. על כוונת החברה להנפיק בניו יורק נכתב לראשונה בכלכליסט לפני כחצי שנה

03.04.2014, 12:26 | גולן חזני

פיננשל טיימס מדווח כי אאוטבריין הישראלית תגייס 100 מיליון דולר בניו יורק לפי שווי חברה של עד מיליארד דולר. בכך חוזר הטיימס על פרסום ב"כלכליסט" לפני כחצי שנה לפיו החברה החלה בצעדים ראשונים לקראת הנפקה. לפי הדיווח החתמים בהנפקה יהיו גולדמן זאקס וג'יי.פי מורגן צ'ייס.

קראו עוד בכלכליסט

בראש אאוטבריין עומד המנכ"ל והמייסד ירון גלאי, בנו של דן גלאי, הבעלים של סיגמא בית השקעות. החברה מספקת לאתרי אינטרנט שירות של המלצות על תכנים המתפרסמים בהם באמצעות 30 אלגוריתמים שפיתחה, וזאת במטרה להאריך את פרק הזמן שמבלים הגולשים באתרים, לייצר הכנסות נוספות מפרסום ולשפר את חוויית הגלישה.

הפלטפורמה של אאוטבריין מאפשרת לאתרים להגדיל את ההכנסות מתוכן גם על ידי שימוש בקישורים מומלצים כדי להפנות את הגולשים אל צד שלישי, כלומר לאתרים חיצוניים שמשלמים לאאוטבריין כדי לקדם את התכנים שלהם.

המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום שהיא מקבלת מיצרני תוכן, ממוציאים לאור וממשווקי מותגים. הלקוחות שלה הם אתרי חדשות בעיקר, עיתונים ותחנות טלוויזיה כמו CNN, Sky News, רויטרס, פוקס, יאהו, AllThingsD, AOL, לונלי פלאנט ו"לוס אנג'לס טיימס". לחברה עשרות מיליוני משתמשים, והיא עובדת גם עם חברות מסחריות כמו פרוקטר אנד גמבל, פורד ואמריקן אקספרס, שמשלמות עבור שיבוץ פרסומות ותכנים שלהן.

תגיות