אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יהודה בר און ייכנס לתפקיד מנכ"ל נת"ע אחרי פסח

פרסום ראשון

יהודה בר און ייכנס לתפקיד מנכ"ל נת"ע אחרי פסח

בימים האחרונים חתמו השרים כץ ולפיד על מינויו של בר און למנכ"ל החברה הממשלתית, המקימה את מערך הרכבת הקלה בגוש דן. זאת לאחר שבחודשים האחרונים התנהלה נת"ע ללא מנכ"ל קבוע

07.04.2014, 11:24 | ליאור גוטמן

יהודה בר און ייכנס לתפקיד מנכ"ל חברת נת"ע מיד אחרי חג הפסח. כך נודע הבוקר (ב') ל"כלכליסט". כניסתו לתפקיד התאפשרה לאחר שבימים האחרונים חתמו שר התחבורה ישראל כץ ושר האוצר יאיר לפיד על מינויו של בר און לתפקיד מנכ"ל החברה, שאמורה להקים את מערכת הסעת ההמונים במטרופולין תל אביב, לרבות השקת קו הרכבת הראשון בתל אביב (הקו האדום), שיחבר בין פתח תקווה, תל אביב, בת -ים וראשון לציון. השקת הקו מתוכננת לשנת 2022.

קראו עוד בכלכליסט

בעברו כיהן בר און כמנכ"ל חברת דן ובמשנה למנכ"ל חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר). מאז אוקטובר האחרון נת"ע מתנהלת ללא מנכ"ל קבוע זאת לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם יצחק זוכמן. על פי החלטת הממשלה, עד שנת 2025 אמורים לקום ברחבי תל אביב וסביבתה לפחות שבעה קווי הסעת המונים, חלקם מסילתיים חלקם דוגמת המטרונית בחיפה.

הדמיה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן. עלות הקמת הקו האדום זינקה ל-17.3 מיליארד שקל הדמיה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן. עלות הקמת הקו האדום זינקה ל-17.3 מיליארד שקל הדמיה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן. עלות הקמת הקו האדום זינקה ל-17.3 מיליארד שקל

באוקטובר האחרון נמתחה ביקושת קשה על עבודת הממשלה בכל הקשור לקידום מערכות הסעת ההמונים בתל אביב. לפי מבקש המדינה יוסף שפירא עלות סלילת הקו האדום כבר נושקת לכ-17.3 מיליארד שקל, זאת לעומת תמחור מקורי של 10.8 מיליארד שקל במקור.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות