אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: שפעת העופות

קריאייטיבי זה אפקטיבי: שפעת העופות

קאנטקי פרייד צ'יקן גילתה ש-80% מהצעירים ברוסיה כלל לא מכירים את החברה. כיצד התגבר משרד הפרסום שלה על המכשול?

08.04.2014, 08:00 | ניב חורש וזיו קורן

צעירים ומזון מהיר זה שילוב מנצח. אבל מה עושים כשרובם כלל לא מודעים למותג המזון המהיר שלך? זה האתגר ש־KFC (קאנטקי פרייד צ'יקן) התמודדה איתו ב־2013, לאחר שגילתה ש־80% מהצעירים ברוסיה לא מכירים אותה.

קראו עוד בכלכליסט

כדי להתגבר על המכשול המשמעותי הזה החליטה KFC ליצור מהלך נועז שיוצא מתוך עולם התוכן של הצעירים ומדבר בדיוק בשפה שהם מכירים. החברה ייצרה קמפיין על טהרת המדיה הדיגיטלית, שמבוסס על הפצה ויראלית של תכנים ברשת. המהלך הושק באמצעות סרטון אינטרנטי לא ממותג שהועלה לרשת כתוכן אותנטי, כביכול, של גולש צעיר. הסרטון הציג מורה שמתעצבן על תלמיד חצוף, שופך עליו דלי של KFC ומותיר את התלמיד עם הדלי ככובע על הראש. הסרטון הפך לוויראלי באופן כמעט מיידי, עם יותר מ־600 אלף צפיות בתוך שבוע.

הלקוח: KFC, רוסיה. משרד הפרסום: HUNGRY BOYS הלקוח: KFC, רוסיה. משרד הפרסום: HUNGRY BOYS הלקוח: KFC, רוסיה. משרד הפרסום: HUNGRY BOYS

כדי למנף את הצלחת הסרטון ולהפוך את הדלי של KFC לאייקון אינטרנטי, החברה יצרה באתר שלה מחולל "ממים" שמאפשר לקחת תמונות של אנשים, להשתיל עליהן את הדלי של KFC ככובע ולהוסיף כיתוב משעשע ליד. בשיא המהלך יצרה KFC סרטון פלאש מוב בהשתתפות מאות נערים שלבשו את הדלי של KFC ככובע בסניף של הרשת בעיר הבירה מוסקבה. המהלך הפך את KFC ממותג לא מוכר לאייקון נחשק בקרב צעירים.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

  • 25 מיליון אנשים ברוסיה נחשפו לקמפיין הוויראלי
  • עלייה של 50% במכירות המותג בתוך שלושה חודשים
  • מיליון לייקים לסרטון ביוטיוב

תגיות