אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיורא רום, מנהל רשות התעופה האזרחית פורש מתפקידו צילום: עמית שעל

גיורא רום, מנהל רשות התעופה האזרחית פורש מתפקידו

מנהלה השני של הרשות שקמה ב-2005 הודיע על פרישה מתפקידו לאחר 5.5 שנים. בתקופתו עלה הציון של ארגון התעופה הבינלאומי הבטיחות לישראל מ-60% ל-90%

09.04.2014, 10:42 | גיל קליאן
גיורא רום, מנהלה השני של רשות התעופה האזרחית, הודיע על פרישה מתפקידו אחרי 5.5 שנים. רום היה מנהלה השני של הרשות, שהוקמה ב-2005, כאשר עד אז נושא התעופה האזרחית נוהל תחת אגף של משרד התחבורה. המנהל הראשון של רת"א היה אודי זהר.

קראו עוד בכלכליסט

רום (69) ציין בהודעת הפרישה שלו כי "אני מבקש להודות אישית לשר התחבורה על האמון שנתן בי משך השנים הארוכות בהן היה לשר הממונה עלי, ולהודות לו על הגיבוי הבלתי רגיל שזכיתי לו, שכן אין זה דבר מובן מאליו כלל ועיקר. אני מאחל לשר הצלחה באתגרי הענק המונחים לפתחו. לסיום אציין כי כל מה שנעשה, נעשה בזכותם של כלל אנשי רשות התעופה האזרחית, אחת החבורות המובחרות ביותר שהיה לי הכבוד לעמוד בראשן".

גיורא רום. פורש לאחר 5.5 שנים ברת"א, צילום: עמית שעל גיורא רום. פורש לאחר 5.5 שנים ברת"א | צילום: עמית שעל גיורא רום. פורש לאחר 5.5 שנים ברת"א, צילום: עמית שעל

ההישג המרכזי של רום היה שיפור הדירוג של ישראל בקטגוריות בטיחות הטיסה. בהודעת משרד התחבורה על הפרישה, צוין כי לפני כשבוע הסתיים ברת"א מבדק של ארגון התעופה הבינלאומי (ICAO). כאשר עם סיום הביקורת התבשרה רת"א שציון הבטיחות של ישראל יעלה מ – 60% ל – 90%.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
צאו מהסרט שלכם!
איפה כולכם רוצים שמטוסים יטוסו, ימריאו וינחתו? בראש פינה? בנגב? אתם מוכנים שיעבירו את נתב״ג שעתיים מתל אביב? אני מאמין שהתשובה היא לא. אי אפשר לרקוד על כל החתונות. וגם, מה רע בפרישה בשיא, אחרי הצלחה כה גדולה? שיקום מעמדה של המדינה שלנו בתחום בעל חשיבות לאומית לבטיחות, תחרותיות ותיירות? אתם גנובים!
אחד שממש יודע , תל אביב  |  10.04.14
5.
טוב לנתב"ג אסון וגיהנום לתושבים
גיורא רום שכח כמה פרמטרים מאוד חשובים ואחד מהם -- שיש אוכלוסיה חיה ונושמת מסביב לנתב"ג - הוא שכח שיש אנשים במדינת ישראל שמגיע להם לישון בלילה בשקט. הוא שכח שיש ילדים במדינת ישראל שרוצים לגדול ללא הצפה של זיהום אויר מאסיבי ממטוסים. ועוד ... הוא הפך חיים של אלפים לגיהנום...בשביל גיורא רום הכל - כל הערים והישובים -- חולון - ראש העין - מודיעין - נתניה - אור יהודה - יהוד- תל אביב ועוד רבים, כל הישובים הללו הפכו למסלולי נחיתה/המראה ללא הפסקה בפרוייקט שידרוג המסלולים והכשרת נתב"ג למדניות השמים הפתוחים שלו -- וואאה - איזה הישג מרשים ורק אחרי 5 שנות פעילות ---- מעניין מה היה קורה אם היה נשאר עוד 5 שנים ?
מיכל פרי , תל אביב  |  09.04.14
לכל התגובות