אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגדי טוויטר החדשים: פרופיל בסגנון פייסבוק

בגדי טוויטר החדשים: פרופיל בסגנון פייסבוק

הרשת החברתית החליפה את עיצוב עמודי הפרופיל שלה. מעתה, יהיו התמונות גדולות יותר, תוכלו לקדם בו ציוצים מועדפים וניתן יהיה לשנות את כותרת העמוד. העיצוב החדש יגיע למשתמשים בכל העולם בשבועות הקרובים

09.04.2014, 12:45 | עומר כביר
משלימה פערים מול פייסבוק: טוויטר הציגה הלילה (ד') עיצוב חדש של עמודי הפרופיל שלה, שמקרב את המראה שלהם לזה של עמודי הרשת החברתית הגדולה בעולם.

קראו עוד בכלכליסט

העיצוב נבחן מזה כמה שבועות, ועל פיתוחו כבר דווח בעבר. ואולם, רק עתה מציגה טוויטר רשמית את העיצוב החדש. “עמוד הפרופיל החדש מאפשר לך להשתמש בתמונת פרופיל גדולה יותר, לשנות את הכותרת של העמוד, להציג את הציוצים הטובים ביותר ועוד", נכתב בפוסט בבלוג הרשמי של טוויטר.

העיצוב החדש של טוויטר העיצוב החדש של טוויטר העיצוב החדש של טוויטר

העיצוב דומה עתה מאוד לזה של פייסבוק, עם תמונה גדולה לרוחב העמוד ותמונת פרופיל קטנה יותר שיושבת בפינה השמאלית ועולה במעט על התמונה הגדולה. מתחת לתמונה זו מופיע סרגל ובו מידע אישי, תיבת חיפוש, רשימת נעקבים ותמונות, ומצד ימין סרגל ובו מידע ספציפי למשתמש המבקר.

לצד השינוי העיצובי הוסיפה טוויטר כמה כמה תכונות שימושיות חדשות. הציוצים הטובים ביותר, ציוצים שיצרו את מספר הפעולות הרב ביותר יוצגו בצורה מוגדלת על מנת לסייע למצוא אותם. בנוסף, יוכל המשתמש להצמיד לראש העמוד ציוצים שאותם הוא מבקש להבליט בעבור עוקביו. תכונה שלישית תאפשר לסנן ציוצים ולבחור מבין שלוש אפשריות - כל הציוצים, ציוצים עם תמונה או וידאו וציוצים עם תגובות.

העיצוב החדש זמין בשלב זה לקבוצה קטנה של משתמשים, ולמשתמשים חדשים שמצטרפים החל מהיום. שאר המשתמשים צפויים לקבל אותו במהלך השבועות הקרובים.

תגיות