אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המותגים לובשים רוק

המותגים לובשים רוק

כך הפך קאוצ'לה מפסטיבל מוזיקה היפי לשבוע האופנה של החוף המערבי

16.04.2014, 08:59 | תמרה וולמן

בשבוע שעבר, ימים ספורים לפני פתיחת פסטיבל המוזיקה והאמנות קאוצ'לה (Coachella) בקליפורניה, תהתה אחת הכתבות בנושא "האם קאוצ'לה הוא המתנה הגדולה ביותר לתעשיית האופנה מאז קייט מידלטון". פסטיבל המוזיקה, שנוסד ב־1999 והוכתר כממשיכו של וודסטוק, הפך לשבוע אופנה אלטרנטיבי. באי הפסטיבל אולי לא מכירים את הלהקות שמופיעות בו, אבל הם יודעים מה חשוב: להתלבש היטב עבור הצלמים.

לקאוצ'לה יש קוד לבוש אופייני - בוהו־שיק של שורטס קצרים, חולצת בטן, כובעי פדורה או נזר פרחים, מגפוני בוקרים ומשקפיים בולטים. סגנון הלבוש החשוף הפך את הפסטיבל לאחד מאותם אירועים שלקראתם יש להיערך, במה שכבר נקרא "דיאטת קאוצ'לה" - תוכנית תזונה ואימונים בת 30 יום לפני הפסטיבל.

לחצו לצפייה
גלריית כלכליסט: פסטיבל קואצ'לה (8 תמונות)

קאוצ'לה, שנפתח בסוף השבוע שעבר ועתיד להמשיך בסוף השבוע הקרוב, משך השנה רשימה ארוכה של מותגים: לאקוסט, H&M, אדידס, פוראבר 21, מגזיני אופנה כ"הארפרס בזאר" ו"ניילון", לקסוס ומארק ג'ייקובס - כולם מפגינים בו נוכחות מותגית במסיבות, חסויות ודילים עם סלבס. "האדג' אבד", אמר המוזיקאי ג'ון וורסטר על הפסטיבל. "זה פשוט הפך למשהו אחר לחלוטין".

את בידולו של קאוצ'לה היטיב לנסח גארי בונג'יוואני, עורך מגזין תעשיית המוזיקה "Pollstar": לדבריו, הפסטיבל נבדל ב"אביזרים הנלווים לו" ו"בנוכחות ההוליוודית". זו כללה השנה, בין היתר, את לינדזי לוהן, סלינה גומז, קייטי פרי, ג'ראד לטו, פריס וניקי הילטון ודיוויד הסלהוף על תקן הגאג השנתי. השחקנית ליאה מישל קיבלה 20 אלף דולר כדי שתגיע לפסטיבל בבגדי לאקוסט, ונסה הדג'נס קיבלה ממקדונלד'ס 15 אלף דולר עבור הפגנת נוכחות, כוכב "שובר שורות" אהרון פול דרש 15 אלף דולר ואילו השחקנית קייט בוסוורת' דרשה כפול מזה.

"בכל מקרה", נכתב השנה על הפסטיבל, "גם אלו שהכי קרובים לאקשן צופים בו דרך מסך האייפון, או גרוע מזה - האייפד".

תגיות