אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: להחליק כל הדרך אל הכושר צילום: עמית שעל

אימון אישי: להחליק כל הדרך אל הכושר

הגליידינג, מעין דסקית שיוצרת אפקט של החלקה, מעלה את רמת הקושי של כל אימון

22.04.2014, 09:21 | רעות ברנע

"השימוש בגליידינג מאתגר את המתאמנות", אומרת טל ביאוניש, מדריכת שיעור הגליידינג בסטודיו C ברמת אביב, על הדיסקית העגולה, דמוית הצלחת, שיוצרת אפקט של החלקה.

השיעור, בן 45 דקות, מבוסס על השיטה המסורתית של סטודיו C: שיעור קצר ואינטנסיבי, הבנוי ברובו מסטים הכוללים חזרות מרובות על כל תרגיל. השימוש בגליידינג מוסיף מצד אחד תנועה רכה וזורמת, ומצד שני מערער את שיווי המשקל ומעלה את רמת הקושי של התרגילים.

בחלקו הראשון של השיעור הדיסקית מונחת תחת כפות הרגליים, ומתבצעים סטים של תרגילים בעמידה, כאשר היא משמשת להחלקה מצד לצד. בהמשך השיעור מתווספות למשוואה גם משקולות, שאותן כורכים סביב הזרועות או השוקיים והן מוסיפות עומס לעבודת השרירים. בחלקו השני של השיעור משתמשים בדיסקית תחת כפות הידיים, בתרגילים הנעשים בשכיבה ועובדים על שרירי הרגליים, הישבן והבטן.

שיעור גליידינג סטודיו C, צילום: עמית שעל שיעור גליידינג סטודיו C | צילום: עמית שעל שיעור גליידינג סטודיו C, צילום: עמית שעל

"הגליידינג יכול לעבוד עם כל סוג של שריר", מסבירה ביאוניש, "גם עם אלה המקרבים וגם עם אלה המרחיקים. הוא עובד על שיווי משקל ומעצים את העבודה של השרירים המייצבים ושל שרירי הבטן. התחלנו להשתמש במכשיר רק לפני כמה שבועות, ואנחנו לומדים להכיר אותו.השימוש בו עוד ילך וישתכלל".

פרטים: בסניפי סטודיו C ברחבי הארץ, 285 שקל למינוי חודשי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות