אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גם ביונסה עושה נוּנוּנוּ צילום: מקס הוכשטיין

גם ביונסה עושה נוּנוּנוּ

לידיעת מי שמוכנים לשלם 40 דולר על טישירט מספר 4: מותג אופנת הילדים הישראלי "נוּנוּנוּ", שנמכר בהיסטריה דווקא בחו"ל, משיק חנות מקוונת חדשה

29.04.2014, 09:37 | יעל סובינסקי

"נולד תינוק, ואת מתחילה להכיר את עולם הבגדים והאסתטיקה בתחום הזה, ומגלה שהוא שונה מאוד משלך. למה שלא אלביש אותו בסגנון ששייך לעולם האסתטי שלי?", שואלת טלי מילכברג, שותפתה של איריס אדלר למותג הילדים Nununu. "הרי ורוד עם דובי או תכלת עם ג'ירפה לא יהפכו אותו לחמוד יותר. זה הילד שלי, הפרי שלי — אז למה שלא יהיה המשך של האסתטיקה שלי?".

מאז שהשיקו את המותג, שנקרא בתחילת דרכו Blacksheep (כבשה שחורה), זכה נוּנוּנוּ להצלחה בעולם, ועם לקוחותיו נמנים ילדיהם של גוון סטפני, אורלנדו בלום ומירנדה קר, סלין דיון, רוברט דאוני ג'וניור, בן אפלק, ביונסה ואחרים. מילכברג ואדלר, שמשיקות בימים אלה חנות מקוונת חדשה, מסבירות את ההצלחה דווקא בחריגוּת שלהן: "פיתחנו שפה חדשה ויצרנו מוצר שלא דומה למה שהיה קיים בארץ או בעולם, כך שהוא הפך לאטרקטיבי. אף שכבר יש חברות בארץ ובחו"ל ש'לוקחות' מאיתנו השראה, אנחנו עדיין שונות מאוד, ובתערוכות בחו"ל הדוכן שלנו נראה קצת כמו עוף מוזר".

נונונו (מימין): אוברול 55 דולר; מכנסיים 52 דולר, חולצה 39 דולר; אוברול קצר 53 דולר; מכנסי באגי 56 דולר, גופייה 33 דולר , צילום: מקס הוכשטיין נונונו (מימין): אוברול 55 דולר; מכנסיים 52 דולר, חולצה 39 דולר; אוברול קצר 53 דולר; מכנסי באגי 56 דולר, גופייה 33 דולר | צילום: מקס הוכשטיין נונונו (מימין): אוברול 55 דולר; מכנסיים 52 דולר, חולצה 39 דולר; אוברול קצר 53 דולר; מכנסי באגי 56 דולר, גופייה 33 דולר , צילום: מקס הוכשטיין

עונת המספרים

באתר nununubaby.com שוטחות מילכברג ואדלר את האידיאולוגיה שלהן לעיצוב בגדי ילדים: "אם אתם מחפשים דובונים חמודים ופיות קסומות, אתם לא במקום הנכון. אבל, סימן קריאה, אם אתם מעריכים תמהיל בועט של אטיטיוד, סטייל וחוש הומור, אתם ללא ספק משתייכים למשפחת נונונו".

לפני שש שנים עזבו השתיים קריירות, מיכלברג בפרסום ואדלר בתחום הסטיילינג, ועברו לעיצוב בגדי ילדים שונים מהמקובל: הצבעים השולטים הם שחור, לבן ואפור, ההדפסים מינימליסטיים והגזרות פשוטות ונקיות. בתוך החוקים המגבילים כל כך, וללא קשת הצבעים המאפיינת בגדי ילדים, נדמה שכמעט אין מה לחדש מעונה לעונה. השינויים, כפי שמספרות מילכברג ואדלר, הם אכן קטנים: "בקולקציית הקיץ יש לנו שתי דוגמאות קבועות - הכוכבים והגולגולות - שהם הדנ"א של המותג, ולהן נוסף הדפס עונתי משתנה, שהעונה הוא מספרים. מדי פעם אנחנו מוסיפות עוד צבע, כך שהשינויים העיקריים הם בגזרות ובבדים".

אוברול מהקולקציה, 54 דולר, צילום: מקס הוכשטיין אוברול מהקולקציה, 54 דולר | צילום: מקס הוכשטיין אוברול מהקולקציה, 54 דולר, צילום: מקס הוכשטיין

עם 400 נקודות מכירה בעולם ושואו־רום בקריית שאול בתל אביב, נונונו ממשיכה להתנהל כמו עסק קטן: "אנחנו מעורבות בכל", אומרת מילכברג. "איריס עדיין נוסעת פעמיים בשבוע למפעל לדבר עם התופרות, אנחנו אורזות את החבילות בעצמנו ומעורבות ברמה האישית. כך כל בגד נושא את החותם האישי שלנו — גרסה הפוכה לבגדים התעשייתיים שמשווקים ברשתות".

מעוצבים קצת הרוסים

עם זאת, מחירי הבגדים הם לא מהנוחים שיש, ומרבית ההורים יתקשו להוציא כ־40 דולר על חולצת טריקו שתשמש את הילד לתקופה קצרה וכנראה גם תיהרס די מהר.

"הפריטים לא זולים כי האיכות, התפירה וכל התהליכים - הכל מייד אין יזראל", אומרת מילכברג. "הבגדים שלנו דווקא נראים יפים כשהם קצת הרוסים, כי מלכתחילה הם מעוצבים להיראות כך".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות