אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האוצר יבחן את רווחי רשתות השיווק על מכירת פירות וירקות צלם: שי בן אפריים

בלעדי לכלכליסט

האוצר יבחן את רווחי רשתות השיווק על מכירת פירות וירקות

סגן הממונה על התקציבים להתאחדות האיכרים: "משרד האוצר מסכים שיש כשלים באופן כללי בפערי התיווך, ביחסים בין ספק לקמעונאי ובהתנהלות הרשתות"

01.05.2014, 06:57 | נורית קדוש

במשרד האוצר שוקלים להרחיב את בחינת המרווח הקמעונאי הנהוגה כיום על מוצרים מפוקחים ולהחיל אותה גם על תחום הפירות והירקות.  

קראו עוד בכלכליסט

במכתב שהעביר סגן הממונה על התקציבים באוצר אהוד אדירי להתאחדות האיכרים בנוגע לפערי התיווך במוצרי הפירות והירקות כתב אדירי כי "משרד האוצר מסכים שיש כשלים באופן כללי בפערי התיווך, ביחסים בין ספק לקמעונאי ובהתנהלות הרשתות.

אילוסטרציה, צילום: נמרוד גליקמן אילוסטרציה | צילום: נמרוד גליקמן אילוסטרציה, צילום: נמרוד גליקמן

"אנו רואים כבעיה את המקרים העולים בפנינו שבהם החקלאי מרוויח מעט והצרכן משלם ביוקר. משרד האוצר פועל כדי לקדם את הפחתת פערי התיווך בערוצים שונים". עוד חושף אדירי כי "האוצר אינו פוסל להרחיב את הבחינה של עלויות המרווח הקמעונאי גם למוצרי הפירות והירקות על מנת לאסוף מידע על עלויות אלו ולהבין היכן הכשלים בשרשרת התיווך".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

לכל התגובות