אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנהלים בוחרים מהלך שיווקי פורץ גבולות: "אנחנו מגיעים ישירות לילדים" צילום: אוראל כהן

מנהלים בוחרים מהלך שיווקי פורץ גבולות: "אנחנו מגיעים ישירות לילדים"

הבחירה של אסף עופר, פלאפון: זיהוי הטרנדים של חברת מוצרי הילדים PMI

04.05.2014, 08:44 | מערכת כלכליסט
אסף עופר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק, פלאפון: "האתגר הגדול ביותר בשיווק הוא זיהוי טרנדים עתידיים. לכן בחרתי ב־PMI שמייצרת ומייבאת מוצרים לילדים, חברה שעוסקת בזיהוי מגמות בפעילות היומיומית שלה וצריכה להמציא את עצמה בכל פעם מחדש".

קראו עוד בכלכליסט

בועז דקל, מייסד ומנכ"ל PMI: "ב־20 השנה האחרונות אנחנו מזהים, מגיירים ולפעמים ממציאים טרנדים לילדים, ואז מפיצים ומשווקים אותם. בהחלטה על מה יהיה הלהיט הבא אנחנו נעזרים במחקר, אבל מדובר בעיקר בתחושת בטן, אינטואיציה שמתפתחת עם השנים. השיווק מבוסס על הגעה ישירות לילדים - מקדמי המכירות שלנו פושטים על בתי הספר ופוגשים את הילדים ביציאה, שם מחלקים טעימה ראשונה מהמוצר. במקרה של המוצר האחרון שלנו, גומילום, חילקנו 100 אלף שקיות קטנות של המוצר לילדים. הלהיט של הקיץ הקרוב יהיה המונדיאל, ולכן הוצאנו אלבום סופרגול מיוחד ובובות של שחקני המונדיאל".

אירוע השיווק 2014 יתקים בבית על הים, יפו, ב-14.5

תגיות