אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"סקרלט ג'והנסון פנתה אלינו" צילום: אוראל כהן

"סקרלט ג'והנסון פנתה אלינו"

מנהלים בוחרים מהלך שיווקי פורץ גבולות. והפעם: הבחירה של רני יעקבי, המכללה למינהל: הפריצה של סודהסטרים

07.05.2014, 09:15 | מערכת כלכליסט
רני יעקבי, משנה למנכ"ל לאסטרטגיה ושיווק, המכללה למינהל: "אני מלא קנאה בסודהסטרים, שלא רק עושה מהלכים חדשניים אלא החדשנות היא חלק מהדנ"א שלה. גם חדשנות טכנולוגית, גם ממשק משתמש וגם הבנה עמוקה של הצרכן — וזה אחלה סיפור של דוד וגוליית וחוצפה ישראלית".

בשמת שדה, מנהלת שיווק, סודהסטרים: "הרעיון הוא לקחת מוצר שהשימוש שלו היה להכין סודה בבתים בישראל, ולברוא אותו מחדש בתור מפעל ביתי להכנת משקאות. אני מודה על התחרות מצד חברות ברי המים, כי אחד הדברים הקשים למנהלי שיווק הוא להתחרות בקטגוריה שבה אתה משחק לבד.

"סקרלט ג'והנסון היא צרכנית של סודהסטרים זה חמש שנים. היא עשתה סרט בצרפת וחיפשה שם בלון גז אבל כנראה לא ידעה איפה להשיג כזה. אז היא פנתה אלינו וכך נוצר הקשר. כך היא הפכה לפרזנטורית שלנו".

יעקבי (מימין) ושדה. "דוד וגוליית", צילום: אוראל כהן יעקבי (מימין) ושדה. "דוד וגוליית" | צילום: אוראל כהן יעקבי (מימין) ושדה. "דוד וגוליית", צילום: אוראל כהן

אירוע השיווק יתקיים בבית על הים, יפו, ב14.05.2014

תגיות