אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
AOL קנתה את קונוורטו ב-101 מיליון דולר צילום: אוראל כהן

פרסום ראשון

AOL קנתה את קונוורטו ב-101 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי עוסק באופטימיזציית משאבי הפרסום בארגונים וצפוי להוות מכפיל כוח עבור AOL בתחום. עובדי קונוורטו יעברו למרכז הפיתוח של AOL בארץ, שמונה 100 איש

07.05.2014, 11:31 | מאיר אורבך

AOL רוכשת את קונוורטו הישראלית-אמריקאית ב-101 מיליון דולר. קונוורטו ממוקמת בארצות הברית אבל מחזיקה מרכז פיתוח ברעננה המעסיק 15 עובדים (בנוסף ל-8 עובדים בארה"ב). במקביל, הודיעה גוגל אמש שרכשה אדומטרי - המתחרה הישירה של קונוורטו.

קראו עוד בכלכליסט

קונוורטו נוסדה ב-2009 בלוס אנג'לס על ידי יזמים אמריקאים. מרכז הפיתוח בישראל הוקם ב-2011 על ידי יניב שליו, בעברו בכיר בלייבפרסון. עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר מבסמר, DAG ומשקיעים פרטיים.

חנן לשובר, מנכ"ל AOL ישראל, צילום: אוראל כהן חנן לשובר, מנכ"ל AOL ישראל | צילום: אוראל כהן חנן לשובר, מנכ"ל AOL ישראל, צילום: אוראל כהן

בשיחה עם "כלכליסט" אמר שליו שהחברה מתמקדת בניצול נכון של תקציבי פרסום. לדבריו, קונוורטו יודעת לתת תמונה כוללת של תוכנית הפרסום בארגונים – מפרסום מקוון וכלה בטלוויזיה ועיתונות.

במקום להקים צוות תמיכה במזרח. החברה הקימה שני מרכזי פיתוח בשתי יבשות שונות ומשיגה כך כיסוי מלא בכל שעות היממה. "אנחנו נהיה המוח שמחבר את כל מערכות הפרסום השונות של AOL", אמר שליו.לדברי חנן לשובר, מנכ"ל AOL ישראל, עובדי קונוורטו יצטרפו למרכז הפיתוח המקומי – שביחד עם עובדי AOL עצמה, מעסיק 100 עובדים.

תגיות