אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטרטסיס צופה גידול בהוצאות של עד 70 מיליון דולר ב-2014 צילום: יורם רשף

סטרטסיס צופה גידול בהוצאות של עד 70 מיליון דולר ב-2014

יצרנית מדפסות התלת מימד דיווחה על זינוק של 54% בהכנסות ברבעון הראשון ל-151.2 מיליון דולר, אך על גידול מהותי בהוצאות התפעוליות

09.05.2014, 17:22 | שי סלינס

סטרטסיס, יצרנית מדפסות התלת מימד, דיווחה היום (ו') על זינוק של 54% בהכנסות ברבעון הראשון ל-151.2 מיליון דולר ועקפה את התחזיות המוקדמות. עם זאת, החברה אכזבה את המשקיעים לאחר שדיווחה כי "ההוצאות התפעוליות צפויות לגדול באופן מהותי השנה עקב השקעות בתוכניות שיווק ומכירה להגברת קצב אימוץ המוצרים בשוק".

קראו עוד בכלכליסט

לפי החברה ההוצאות צפויות להסתכם בין 50 ל-70 מיליון דולר, סכום הכולל השקעות משמעותיות בכושר הייצור בציפייה לצמיחה עתידית ולתמיכה בצמיחה כזו.

דיויד רייס, צילום: יורם רשף דיויד רייס | צילום: יורם רשף דיויד רייס, צילום: יורם רשף

תחזית הרווח המתואמת (Non-GAAP) אינה כוללת 64.8 מיליון דולר של הפחתות חזויות של נכסים בלתי מוחשיים: 21.5 מיליון עד 28.2 מיליון דולר הוצאה בגין תגמול מבוסס מניות; ו-8.8 מיליון דולר עד 9.8 מיליון דולר בגין הוצאות אינטגרציה חד-פעמיות הקשורות לרכישות.

ברבעון הראשון 2014 ההכנסות הסתכמו ב-151.2 מיליון דולר - גידול של 54% לעומת הכנסות של 98.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי, הסתכם ב-20.6 מיליון דולר ברבעון הראשון או ב-40 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 17.6 מיליון דולר או 43 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון הראשון מכרה החברה 8,802 מערכות הדפסה תלת-ממדיות ומערכות המוסיפות ערך לייצור ועד לסוף מרץ 2014 מכרה על בסיס מצטבר 84,620 מערכות הדפסה ברחבי העולם.

דיויד רייס, מנכ"ל סטרטסיס, ציין היום כי "האימוץ המהיר של המוצרים שלנו בעלי שולי הרווח הגבוהים יותר נשמר באופן מרשים גם ברבעון הראשון, ועובדה זו הניעה את הצמיחה האיתנה במכירות האורגניות בשיעור של 33% ברבעון ותרמה לגידול משמעותי בשולי הרווח הגולמי המתואם (Non- GAAP) לעומת השנה שעברה. אנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון הראשון וממשיכים להתקדם כמתוכנן להשגת התחזיות הפיננסיות של השנה".

"אנו מאמינים שהפלטפורמה שנוצרה הודות לרכישות Solid Concepts ו-Harvest Technologies שביצענו לאחרונה תאפשר לנו להציע ללקוחותינו פתרון מקיף ולהגדיל את הזדמנויות הצמיחה", המשיך רייס.

"בנוסף, אנו ממשיכים למצב את סטרטסיס לצמיחה עתידית באמצעות שיפור המבנה הארגוני והשקעות אסטרטגיות בפיתוח ערוצי מכירה, מוצרים וטכנולוגיות. אנו מאמינים שפעילות זו, בשילוב עם אסטרטגיית רכישת החברות שלנו, תביא להשגת יעדי הצמיחה ולמיצובה של החברה כמובילת שוק בהמשך", הוסיף רייס.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות