אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מומחה לשיווק דיגיטלי: "עמודי פייסבוק אינם מחליפים אתר אינטרנט מסודר" צילום: נמרוד גליקמן

ועידת כלכליסט

מומחה לשיווק דיגיטלי: "עמודי פייסבוק אינם מחליפים אתר אינטרנט מסודר"

איתי צמיר בוועידה ה-8 לעסקים קטנים ובינוניים: "94% מחברינו בפייסבוק אינם נחשפים לסטטוסים שלנו והאמצעי להדגיש אותם הוא לצרף תמונות. זה עדיף מהמובייל"

12.05.2014, 12:07 | תומר הדר

"חנות קטנה ברחוב אבן גבירול אינה מצליחה, לקוח מזדמן העלה סטטוס וביקש שיקנו בה, מאות אלפי ישראלים נחשפו לכך", כך אמר איתי צמיר, מומחה לשיווק דיגיטלי, במסגרת הוועידה ה-8 לעסקים קטנים ובינוניים של "כלכליסט".

 איתי צמיר, צילום: נמרוד גליקמן איתי צמיר | צילום: נמרוד גליקמן  איתי צמיר, צילום: נמרוד גליקמן

לדבריו, "קיימות גם טעויות בשיווק דיגיטלי. הטעות הראשונה היא הצפה. כשאנו מקבלים יותר מדי מיילים אנו מביאים את עצמנו להסרה מרשימות תפוצה. מעבר לכך, עמודי פייסבוק אינם מחליפים אתר אינטרנט מסודר. העיצוב של עמוד פייסבוק הוא עיצוב מוגבל ונועד כאמצעי לסייע לאתר.

"הטעות הבאה היא לחשוב שכל חברינו בעמודי הפייסבוק נחשפים לסטטוסים שלנו. תשעים וארבעה אחוזים מחברינו בפייסבוק אינם נחשפים לסטטוסים שלנו. אחד האמצעים להדגשת סטטוסים הוא לצרף תמונות ולהעלות מהמובייל. לעתים יש לשלם לפייסבוק, או לפתוח חשבון אינסטגרם, שמקבל אחוז חשיפה גבוה ביחס לעמוד הפייסבוק

טעות נוספת היא למחוק תגובות ללא סיבה מוצדקת. יש לפרסם תקנון על מה מותר לפרסם בעמוד שלנו ובמידה והלקוח אינו מרוצה, לטפל בו. מתגובות שליליות מומלץ להתעלם. מעבר לכך. יש להריץ שתי גרסאות לכל מודעה ולבדוק מה מביא יותר כניסות לעמוד הפייסבוק".

תגיות