אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: הרמת מסך

קריאייטיבי זה אפקטיבי: הרמת מסך

רשת ענקית של רהיטים בגרמניה ואוסטריה הבינה שהצרכנים רוכשים יותר ויותר רהיטים דרך האינטרנט. כדי להפוך לאופציה מובילה גם בזירה הדיגיטלית, הם יצאו במהלך פרסומי יצירתי ומתוחכם באינטרנט

13.05.2014, 10:46 | ניב חורש וזיו קורן

הלקוח: Mömax Furniture Stores, אוסטריה | משרד: Demner, Merlicek & Bergmann

 

Mömax Furniture Stores היא רשת ענקית של רהיטים בגרמניה ואוסטריה. ב־2013 הבינו ברשת שהצרכנים קונים יותר ויותר רהיטים דרך האינטרנט, אך כמעט לא נחשפים לאתר שלה ולקטלוג הדיגיטלי. כדי להפוך לאופציה מובילה גם בזירה הדיגיטלית, הם יצאו במהלך פרסומי יצירתי ומתוחכם באינטרנט.

המהלך יושב על תובנה מוכרת - הגולשים לא אוהבים פרסומות אינטרנטיות. הן מפריעות להם לקרוא כתבות בעמודים השונים, מסתירות תמונות או קופצות בדיוק כשמתחיל הקטע המותח בסרט ביוטיוב. ב־Mömax החליטו לנצל תובנה זו וייצרו תוסף מיוחד ש"מתיישב" על AD BLOCK (חוסם הפרסומות של גוגל). במקום להסיר את הפרסומות כפי שעושים בגוגל, התוסף של Mömax כיסה את כל הפרסומות בווילונות מהקטלוג האחרון של המותג. הצרכנים נחשפו למגוון הווילונות בעמודים שונים, ואף יכלו לבחור מתוך קטלוג החברה ברשת איזה סוג של וילון יסתיר את הפרסומות שלהם. בעזרת תובנה מדויקת וחשיבה דיגיטלית יצירתית הוכיחה Mömax כמה היא עדכנית וקשובה ללקוחותיה, והצליחה "לכסות" את כל האתרים באוסטריה בווילונות החברה.

מתוך הקמפיין המקוון של חברת Mömax Furniture מתוך הקמפיין המקוון של חברת Mömax Furniture מתוך הקמפיין המקוון של חברת Mömax Furniture

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

  • הטראפיק לאתר החברה עלה ב־280%
  • המותג זכה לחשיפת מדיה בשווי 5 מיליון יורו

תגיות