אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"ילדים הם סוכני השינוי הכי טובים" צילום: נמרוד גליקמן

"ילדים הם סוכני השינוי הכי טובים"

משה מרי, נספרסו בוחר מהלך שיווקי פורץ גבולות: יוזמת "יום שני ללא בשר" בהובלת מיקי חיימוביץ'

14.05.2014, 08:22 | כלכליסט

משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "במהלכים של שינוי התנהגותי צרכני שאין בהם הטבה מיידית וישירה ללקוח אלא הטבה סביבתית - כמו מהלך מיחזור הקפסולות של נספרסו - יש אתגר גדול. יוזמת מיטלס מאנדיי, שרותמת אנשים להפסיק לאכול בשר בימי שני, הצליחה להגיע למודעות של יותר מ־70%".

העיתונאית והמגישה מיקי חיימוביץ': "אנו לא מנסים לעשות שינוי גדול, אלא אומרים 'תתחילו בקטן'. ניסינו לשנות את השיח. אנו רגילים לדבר על מה שיש בצלחת במובנים של טעם או יופי, ומה שביצענו זה לדבר על ההשלכות הבריאותיות, המוסריות והסביבתיות של צריכת היתר של בשר. חשוב להפנות מסר מדויק לכל קהל, לדבר בצורה שפויה ומתונה ולהגיע לאנשים, ואני חושבת שגם הצלחנו. בעיניי הילדים הם המפתח, הם סוכני השינוי הכי טובים. כואב לי להגיד, אבל אכפת להם מהסביבה יותר מאשר למבוגרים".

תגיות