אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסומאי ישראלי ייצג את ישראל בתחרות קריאייטיב בניו יורק צילום: אוראל כהן

פרסומאי ישראלי ייצג את ישראל בתחרות קריאייטיב בניו יורק

איגוד חברות הפרסום, בשיתוף "הבצפר" וארגון 'לתת', יקיימו תחרות קריאייטיב בנושא מיגור הרעב בישראל, כאשר המצטיין בה ישתתף בתחרות האמריקאית תחת הכותרת ADS - advertising do something

18.05.2014, 13:32 | כתב כלכליסט

איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" וארגון 'לתת', יקיימו תחרות קריאייטיב בנושא מיגור הרעב במדינת ישראל, כאשר המצטיין בה יטוס לניו יורק, להשתתף בתחרות האמריקאית תחת הכותרת ADS - advertising do something.

ישראל היא המדינה היחידה מחוץ לארה"ב שתשלח נציג מטעמה לתחרות הקריאייטיב, שתתקיים בהשתתפות 120 אנשי פרסום צעירים עד גיל 32, מכל רחבי ארה"ב, אשר יקבלו בריף לקמפיין שמטרתו מיגור הרעב בניו יורק.

במסגרת התחרות בישראל יינתן למתמודדים בריף של ארגון 'לתת' בנושא מיגור הרעב ועל המתמודדים יהא להביא רעיון יצירתי, תוך 24 שעות ולהציג אותו בפני צוות שופטים.

אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם איגוד הפרסום, צילום: אוראל כהן אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם איגוד הפרסום | צילום: אוראל כהן אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם איגוד הפרסום, צילום: אוראל כהן

תגיות