אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מרימדיה הגישה תשקיף לקראת הנפקה לפי שווי של 160 מיליון דולר צילום: בלומברג

מרימדיה הגישה תשקיף לקראת הנפקה לפי שווי של 160 מיליון דולר

רשת הפרסום הישראלית תנפיק בבורסת AIM בלונדון ותגייס 50 מיליון דולר. זאת, על אף שחברות דומות ביטלו לאחרונה תוכניות הנפקה - לאור ירידות בשערי מניותיהן של חברות פרסום כרוקט פיול ורוביקון

22.05.2014, 15:36 | אסף גלעד
למרות המשבר בשווקי המניות של חברות הפרסום המקוון, רשת הפרסום הישראלית מרימדיה (Marimedia) הגישה היום (ה') תשקיף לבורסת ה-AIM בלונדון תוך שהיא מפרטת את תנאי יציאתה להנפקה. מרימדיה דיווחה כי תגייס 29.8 מיליון ליש"ט (כ-50 מיליון דולר) לפי שווי של 94.7 מיליון ליש"ט אחרי הכסף (160 מיליון דולר).

קראו עוד בכלכליסט

בעלי המניות שימכרו את מניותיהם הם אריאל קבביה המחזיק ב-25% ממניות החברה, מאיה שירן המחזיקה ב-25% מהמניות, חברת MTD מסינגפור המחזיקה ב-25% ממניות החברה, וחברת סמרט אנד סימפל של אהוד לוי שמחזיקה גם היא ברבע מהמניות.

מרימדיה תונפק בבורסת לונדון, צילום: בלומברג מרימדיה תונפק בבורסת לונדון | צילום: בלומברג מרימדיה תונפק בבורסת לונדון, צילום: בלומברג

לאחר ההנפקה יוותרו בידי בעלי המניות 68.6% מהמניות. כעת, על מרימדיה לוודא שלפחות 25% מהון המניות המונפק שלה יזכה לקונים שהם בעלי אזרחות אירופית, כפי שדורשת רשות ניירות הערך בלונדון - עקרון שהביא בין השאר גם לביטול הנפקתה של מטומי.

החודשים האחרונים לא היו טובים לרשתות הפרסום הישראליות: החברות מטומי ו-TLV Media, שתיהן שחקניות גדולות ומבוססות, ביטלו את הנפקתן מסיבות שונות - המרכזית שבהן היא הירידות החדות בשערי המניות של חברות טכנולוגיות הפרסום המקוון כגון רוקט פיול, קריטאו ורוביקון פרוג'קט.

תגיות