אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרנית מדי העבודה יונידרס נכנסת לשוק הלקוחות הפרטיים

בלעדי לכלכליסט

יצרנית מדי העבודה יונידרס נכנסת לשוק הלקוחות הפרטיים

החברה הפעילה זה 40 שנה בשוק המוסדי, מרחיבה את פעילותה גם ללקוחות פרטיים ותשיק רשת לבגדי עבודה בהשקעה של 5 מיליון שקל. סמנכ"לית השיווק: אלטרנטיבה לקסטרו, לזארה ולגולף

27.05.2014, 08:21 | נורית קדוש

יצרנית מדי העבודה יונידרס מרחיבה את פעילותה בהשקעה של 5 מיליון שקל ותחל לפנות גם ללקוחות פרטיים באמצעות השקת רשת חנויות Unidress 9-6. המהלך יתבצע על אף הרוויה בשוק האופנה המקשה על רשתות אופנה לשרוד. לטובת כך, גייסה החברה את מעצבת האופנה קרן בנקר העומדת מאחורי מותג האופנה עלמה, שעיצבה את קולקציית הנשים.

חברת יונידרס מתמחה זה 40 שנה בתחום הביגוד המקצועי בדגש על השוק המוסדי. דינה חזוט, סמנכ"לית השיווק של הרשת, טוענת כי המהלך יציב אלטרנטיבה לקסטרו, לזארה ולגולף. "אנחנו מתמחים בבחירת בדים, מידות וגזרות המתאימים לשימוש במסגרת שעות העבודה, וככאלה שונים מבגדים המשמשים לבילוי ולשעות הפנאי ומוצעים ברשתות אופנה כמו קסטרו, גולף וזארה. אנחנו לא מקמצים בבדים והמידות אצלנו נעות מ־5XL–34, כך שגם אנשים גבוהים או שמנים מאוד יכולים למצוא אצלנו מענה. אנחנו לא נוהרים אחרי טרנדים אופנתיים כמו חולצות בטן או הדפסים צעקניים". לדברי חזוט, "אנחנו ערים לכך ששוק האופנה רווי, אבל משוכנעים שאנחנו מציעים משהו שונה שרלבנטי לקהל רחב שלא מוצא היום פתרונות ברשתות אופנה".

הקו של יונידרס. "לא נוהרים אחרי טרנדים" הקו של יונידרס. "לא נוהרים אחרי טרנדים" הקו של יונידרס. "לא נוהרים אחרי טרנדים"

להערכת חזוט, שוק הביגוד המקצועי מגלגל כ־300 מיליון שקל בשנה, ויונידרס חולשת על כ־40% מהמכירות. עוד פועלות בענף וורטר, המלביש, מדים לי וחברות קטנות נוספות. עם לקוחותיה של יונידרס בשוק המוסדי נמנות חברות התעופה ארקיע וישראייר, אגד, קווים ורשתות בתי המלון הגדולות. בשנים האחרונות הקימה החברה רשת המונה עשר חנויות שנותנות מענה לבעלי העסקים הקטנים, כמו קוסמטיקאיות ושירות לעובדי הלקוחות המוסדיים.

במסגרת המהלך הנוכחי, עברו החנויות תהליך של מתיחת פנים מבחינה עיצובית בהתאם לאסטרטגיה החדשה. חזוט מעריכה כי המכירות ללקוחות פרטיים בשנה הקרובה יסתכמו בכ־5 מיליון שקל. במקביל וכחלק מהאסטרטגיה יצאה יונידרס, לראשונה, בקמפיין פרסומי רחב בעלות של כ־3.5 מיליון שקל, שיתפרס על פני חודש בכל אמצעי המדיה.

לטענת חזוט, העובדה שחנויות הרשת אינן ממוקמות בקניונים אלא ברחובות הערים, מעניקה למותג יתרון בזירת התמחור על פני רשתות האופנה. "יש נכונות לשלם יותר על בגדים שנרכשים לצורכי בילוי או אירועים, בעוד שכשמדובר בבגדים לצורכי עבודה, הלקוחות מתנהלים בצורה מחושבת יותר. אנחנו מציעים מכנסיים, חולצות, חצאיות ושמלות במחיר של 60–150 שקל, וז׳קטים עולים עד 250 שקל".

תגיות